W systemie Versum masz możliwość przejrzenia pełnej historii wizyt wybranego klienta. Dzięki temu w dowolnym momencie sprawdzisz z jakich usług skorzystał, ile zapłacił, kiedy i przez kogo został obsłużony oraz jakie zakupił produkty. Umożliwi to również sprawdzenie jakie materiały i w jakich ilościach.
Aby to zrobić:
- Przejdź do działu klienci
- Kliknij nazwisko klienta, którego historię wizyt chcesz wyświetlić
- Z menu po lewej stronie wybierz opcję historia wizyt:
- Pojawi się lista wszystkich wizyt danego klienta, łącznie z wizytami oczekującymi (czyli takimi, które nie zostały jeszcze sfinalizowane) oraz anulowanymi (usuniętymi). Aby sprawdzić szczegóły danej wizyty należy w nią kliknąć:
Filtrowanie historii wizyt
Nad listą dostępne są cztery zakładki, które umożliwiają wyświetlenie wizyt o konkretnym statusie.
Aby ułatwić przeglądanie historii wizyt, obok opisu wizyty wyświetlony jest również symbol reprezentujący jej status:
- wizyta oczekująca
- wizyta sfinalizowana
- wizyta anulowana (usunięta)
Historię wizyt klienta możesz filtrować klikając w przycisk filtruj:
Dostępne są następujące kryteria wyszukiwania:
- wykonane usługi
To kryterium umożliwia wyświetlenie tylko tych wizyt, w ramach których wykonywane były/będą wybrane przez Ciebie usługi - pracownik
Dzięki temu kryterium zobaczysz tylko te wizyty, które były realizowane przez konkretnego pracownika - zakupione produkty
Tutaj możesz zawęzić listę wizyt do tylko tych, w ramach których klient zakupił określone produkty