W systemie Versum masz możliwość przejrzenia pełnej historii wizyt wybranego klienta. Dzięki temu w dowolnym momencie sprawdzisz z jakich usług skorzystał, ile zapłacił, kiedy i przez kogo został obsłużony oraz jakie zakupił produkty. Umożliwi to również sprawdzenie jakie materiały i w jakich ilościach.


Aby to zrobić:

  1. Przejdź do działu klienci
  2. Kliknij nazwisko klienta, którego historię wizyt chcesz wyświetlić
  3. Z menu po lewej stronie wybierz opcję historia wizyt:


  4. Pojawi się lista wszystkich wizyt danego klienta, łącznie z wizytami oczekującymi (czyli takimi, które nie zostały jeszcze sfinalizowane) oraz anulowanymi (usuniętymi). Aby sprawdzić szczegóły danej wizyty należy w nią kliknąć:



Filtrowanie historii wizyt


Nad listą dostępne są cztery zakładki, które umożliwiają wyświetlenie wizyt o konkretnym statusie.

Aby ułatwić przeglądanie historii wizyt, obok opisu wizyty wyświetlony jest również symbol reprezentujący jej status:

 - wizyta oczekująca

 - wizyta sfinalizowana

 - wizyta anulowana (usunięta)

 

Historię wizyt klienta możesz filtrować klikając w przycisk filtruj



Dostępne są następujące kryteria wyszukiwania:



  • wykonane usługi
    To kryterium umożliwia wyświetlenie tylko tych wizyt, w ramach których wykonywane były/będą wybrane przez Ciebie usługi

  • pracownik
    Dzięki temu kryterium zobaczysz tylko te wizyty, które były realizowane przez konkretnego pracownika

  • zakupione produkty
    Tutaj możesz zawęzić listę wizyt do tylko tych, w ramach których klient zakupił określone produkty