W systemie Versum hasło dostępowe jest zawsze przypisane do konkretnego użytkownika systemu (administratora, pracownika, lub recepcjonisty). Nie istnieje ogólne hasło do systemu. 


Hasło może być ustalane odgórnie przez administratora systemu podczas tworzenia konta pracownika (w takim przypadku pracownik będzie mógł je zmienić po zalogowaniu do systemu) lub utworzone przez pracownika podczas aktywacji konta za pośrednictwem wiadomości aktywacyjnej wysłanej pocztą elektroniczną. Więcej na temat tworzenia i edycji kont użytkowników dowiesz się z artykułu Dodawanie, edycja i usuwanie pracowników.


Szczegółowe informacje na temat tworzenia bezpiecznych haseł znajdziesz w artykule Jak utworzyć bezpieczne hasło.


Zmiana hasła do systemu - najważniejsze informacje:




Zmiana hasła do systemu - krok po kroku:

  1. Przejdź do działu ustawienia
  2. Kliknij przycisk pracownicy
  3. Znajdź pracownika na liście i kliknij jego imię i nazwisko
  4. W karcie pracownika kliknij przycisk edytuj
  5. W punkcie 4. Dostęp do Versum upewnij się, że wybrana została opcja Pracownik może logować się do Versum
  6. Kliknij przycisk zmień hasło:



  7. Wpisz nowe hasło i powtórz je w kolejnym polu (uwaga: hasło musi mieć przynajmniej 6 znaków)
  8. Zatwierdź zmianę hasła klikając w przycisk zapisz zmiany (znajduje się na końcu formularza).

Po wykonaniu powyższych czynności użytkownik będzie logował się do systemu wykorzystując nowe hasło.


Uwaga! Jeśli hasło do systemu Versum zostało zapisane w pamięci Twojej przeglądarki, po zmianie hasła należy je usunąć. W przeciwnym razie możesz mieć trudności z zalogowaniem się do systemu - przeglądarka będzie podawać stare hasło, które system rozpozna jako nieaktualne. Więcej na ten temat dowiesz się z artykułu Jak usunąć zapamiętane hasło i wyłączyć zapamiętywanie haseł w przeglądarce.