Jeśli masz problemy z zalogowaniem do systemu Versum sprawdź poprawność wpisania adresu email oraz poprawność hasła. Najczęstszym problemem powodującym błędy w logowaniu do systemu Versum jest błędnie podany adres email lub błędnie podane hasło. Należy pamiętać o tym, że wielkość liter w haśle ma znaczenie, dlatego koniecznie sprawdź czy na klawiaturze Twojego komputera nie jest wciśnięty klawisz CapsLock (powodujący zamianę wielkości liter) lub klawisz NumLock (wyłączający klawiaturę numeryczną).
Uzyskiwanie nowego hasła
Aby uzyskać nowe hasło:
- W oknie logowanie kliknij odnośnik Przypomnij hasło
- W polu Email wpisz adres email na który zostało założone konto w systemie Versum lub email, który do tej pory był wykorzystywany do logowania
- Kliknij odnośnik Prześlij mi nowe hasło
- System weryfikuje Twoją tożsamość poprzez sprawdzenie w bazie adresu email który podałeś. Jeśli email podany w kroku nr 3 jest zgodny z adresem widniejącym w bazie użytkowników systemu Versum, to na podany email zostanie wysłana wiadomość umożliwiająca zmianę hasła. W przypadku gdy adres nie znajduje się w bazie danych systemu Versum pojawi się komunikat o błędnym wypełnieniu formularza. Najprawdopodobniej wcześniej do logowania używany był inny adres email
- Jeśli adres email został prawidłowo podany na Twojej skrzynce pocztowej znajdzie się wiadomość z linkiem umożliwiającym zmianę hasła dla Twojego salonu w systemie Versum
- Aby zmienić hasło postępuj zgodnie ze wskazówkami zawartymi w wiadomości email.