Automatyczne przypomnienia o wizytach są korzystne zarówno dla usługodawcy (pomagają zredukować liczbę nieodbytych wizyt), jak i klienta, który ma pewność, że w stosownym czasie otrzyma przypomnienie i nie zapomni o wizycie. 


Niektórzy klienci mogą jednak nie życzyć sobie otrzymywania przypomnień. W takim przypadku Versum daje Ci możliwość zablokowania wysyłki do konkretnego klienta (wszyscy pozostali klienci nadal będą otrzymywać przypomnienia).


Uwaga: poniższa instrukcja dotyczy blokowania automatycznych przypomnień o wizytach. Jeśli chcesz zablokować wiadomości masowe (newslettery), skorzystaj z artykułu Blokowanie wysyłania wiadomości masowych dla konkretnego klienta


Aby zablokować wysyłkę przypomnień dla konkretnego klienta:

  1. Kliknij przycisk klienci znajdujący się w menu po lewej stronie
  2. Wyszukaj klienta korzystając z wyszukiwarki lub znajdź go na liście
  3. Kliknij nazwisko klienta
  4. Kliknij przycisk edytuj w prawym, górnym rogu
  5. Kliknij odnośnik pokaż obok pozycji zaawansowane, znajdujący się u dołu strony:


  6. Wyświetlone zostaną typy wiadomości, które możesz zablokować lub odblokować dla danego klienta. Aby zablokować wysyłanie przypomnień SMS lub/oraz email, odznacz odpowiednie pole dla typu wiadomości Powiadomienia. Jeśli dane pole wyboru nie będzie zaznaczone, wiadomości tego typu nie będą wysyłane. W poniższym przykładzie klient nie otrzyma wiadomości email, ale otrzyma wiadomości SMS:

    Wskazówka: Powiadomienia obejmują: przypomnienia o wizytach, potwierdzenia rezerwacji wizyt, potwierdzenia zmiany rezerwacji wizyt, potwierdzenia anulowania wizyt.
    W ten sam sposób możesz również zablokować inne wiadomości wysyłane do klienta - wiadomości masowe (newslettery), życzenia urodzinowe oraz imieninowe, wiadomości wysyłane w ramach Programu Lojalnościowego, Marketingu Automatycznego czy systemu komentarzy.

    C7Ewaww8egKz69tm89aDc061WLAn3DPCAA.png

  7. Kliknij przycisk Zapisz zmiany znajdujący się na dole strony.