System komentarzy Versum pozwala Ci publikować komentarze klientów w serwisach społecznościowych Facebook i Twitter, dzięki czemu dodatkowo zwiększysz ich zasięg i trafisz do jeszcze większej ilości klientów.
O ile komentarze na stronie komentarzy publikowane są automatycznie, w przypadku publikacji na portalach społecznościowych to Ty decydujesz, który komentarz opublikować.
Aby opublikować komentarz w serwisie społecznościowym Facebook/Twitter:
- Zaloguj się do Versum jako administrator lub recepcjonista
- Przejdź do działu łączność, a następnie z menu po lewej stronie wybierz opcję Komentarze (możesz również przejść do działu Ustawienia > Komentarze > Lista komentarzy):
- Kliknij przycisk więcej pod komentarzem, który chcesz opublikować:
- W zależności od tego, na którym serwisie chcesz opublikować komentarz, wybierz opcję "Publikuj na Facebook" lub "Publikuj na Twitter":
Uwaga: Aby opublikować komentarz na obu portalach powtórz krok 3 i 4, wybierając po kolei jeden i drugi serwis
Uwaga: W przypadku portalu Facebook, powyższe kroki będą wystarczające jeśli konto Twojego salonu, z którym połączony jest system Versum jest oficjalną stroną, a nie profilem prywatnym. W przypadku profilu prywatnego, po wybraniu opcji "Publikuj na Facebook" pojawi się dodatkowe okienko, za pomocą którego będzie można dokończyć proces publikowania komentarza. Połączenie ze stroną pozwoli również z korzystania z większej ilości funkcji w zakładce Łączność > Facebook.
> Dowiedz się więcej na temat tego jak przekształcić profil prywatny w stronę na portalu Facebook
Po publikacji komentarza na serwisie społecznościowym zobaczysz, że nazwa i logo tego portalu pojawi się pod poniżej komentarza. Możesz kliknąć odnośnik, aby zobaczyć komentarz:
Po opublikowaniu na Twojej stronie w serwisie społecznościowym, komentarz funkcjonuje jak standardowy post - użytkownik portalu może go polubić, udostępnić, czy skomentować.