Po wprowadzeniu sprzedaży bonu albo karnetu do Versum, do jego nabywcy wysłana zostanie automatycznie wiadomość z danymi bonu (karnetu) oraz nim samym w formie załącznika (w przypadku wiadomości email).
Domyślnie wysyłana jest wiadomość email. Możesz edytować jej treść oraz zmienić opcje wysyłki (preferowany typ wiadomości). Możesz również w dowolnym momencie wyłączyć tę wiadomość.
Aby zmienić ustawienia wiadomości z potwierdzeniem zakupu:
- Zaloguj się jako administrator lub recepcjonista
- Przejdź do działu ustawienia
- Kliknij Bony i Karnety
- W menu po lewej stronie kliknij opcję Komunikacja:
- Kliknij przycisk edytuj ustawienia w prawym górnym rogu
- W polu 1. Status wysyłki, określ czy wiadomość ma być wysyłana, czy nie (aktywna wysyłka oznacza, że wiadomość będzie wysyłana)
- W polu 2. Wyślij jako, określ preferowany typ wiadomości:
• email - wysłana zostanie wyłącznie wiadomość email
• preferuj wiadomość email - jeśli w karcie klienta podano prawidłowy adres email, wiadomość zostanie wysłana jako email. W przeciwnym wypadku zostanie wysłany SMS. - W polu Treść wiadomości możesz zmodyfikować jej treść > Więcej na temat edycji wiadomości email
- Po wprowadzeniu wszystkich wymaganych zmian, kliknij przycisk zapisz ustawienia u dołu strony.