Witaj w Versum! 

Bardzo się cieszymy, że już niebawem w swoim salonie będziesz korzystać z naszego systemu! Narzędzia jakie oferuje pozwolą Ci w prosty sposób zarządzać kalendarzem wizyt, budować bazę klientów i analizować statystyki. 

Zanim jednak zlecisz wszystkie żmudne zadania Versum i poświęcisz się swoim klientom, konieczne jest wprowadzenie podstawowych danych, aby system wykonywał swoją pracę tak jak tego oczekujesz.

W tym celu przygotowaliśmy dla Ciebie poniższy samouczek, który pokaże Ci jak krok po kroku skonfigurować konto i dodać pierwsze wizyty.

Bez obaw - to nie zajmie długo i jest naprawdę proste. 

Zaczynamy?

  1. Upewnij się, że dane salonu wprowadzone w trakcie zakładania konta są kompletne i aktualne

    Dzięki podaniu tych informacji Twój numer kontaktowy oraz adres będą pojawiały się w komunikacji wysyłanej z Versum do Twoich klientów oraz w panelu rezerwacji online. Twoi klienci będą mieli te dane pod ręką kiedy tylko będą chcieli się z Tobą skontaktować.  


  2. Podaj godziny otwarcia  

    Podanie godzin otwarcia umożliwi wyświetlanie dostępnych godzin w kalendarzu oraz umawianie klientów na wizyty. Informacja o godzinach otwarcia pojawia się również na wizytówce salonu w panelu rezerwacji online. Ważne, żeby zarówno klienci, jak i pracownicy od razu widzieli w jakich godzinach mogą dodawać wizyty.


  3. Dodaj usługi

    Stwórz listę usług dostępnych w Twoim salonie. Do każdej usługi przypisz domyślny czas trwania i cenę. Dzięki temu umawiając wizyty, po prostu wybierzesz usługi z listy, a system zarezerwuje odpowiedni czas i wyświetli domyślną cenę.  

    Wprowadzanie listy usług może być czasochłonne, ale pamiętaj, że możesz liczyć na naszą pomoc. Jeśli tylko posiadasz listę swoich usług w formie elektronicznej, możemy pomóc Ci je wprowadzić. Napisz do nas na adres biuro@versum.pl lub zadzwoń na numer (33) 482 49 49, aby dowiedzieć się więcej.  


  4. Dodaj pracowników  

    Dodaj pracowników, aby utworzyć dla nich terminarze wizyt i przypisz ich do kategorii usług, które wykonują. Jeśli chcesz, aby pracownicy mogli logować się do systemu i przeglądać swój kalendarz czy samodzielnie dodawać wizyty - stwórz dla nich indywidualny dostęp. Przygotowaliśmy cztery poziomy uprawnień tak aby każdy miał dostęp tylko do narzędzi i informacji, które naprawdę są mu potrzebne. 


    Jeśli pracownik nie potrzebuje logować się do Versum, możesz dodać go do kalendarza bez tworzenia dla niego dostępu do systemu:   



  5. Wprowadź grafiki pracy pracowników  

    Określ w jakich godzinach Twój zespół pracuje w poszczególne dni. Na podstawie grafików prezentowana jest dostępność pracowników w kalendarzu wizyt oraz w rezerwacji online. Polecamy wprowadzić grafiki przynajmniej na kilka tygodni do przodu, aby wszystkie dostępne terminy były od razu widoczne!  


  6. Ustaw automatyczne przypomnienia o wizytach  

    Przygotowaliśmy dla Ciebie domyślną treść przypomnienia, które jest wysyłane do klientów automatycznie dzień przed wizytą. Zerknij czy Ci odpowiada. W razie potrzeby możesz zmienić ją w każdej chwili.



  7. Dodaj wizytę

    Doskonale! Podstawową konfigurację mamy już za sobą. Czas zatem dodać pierwszą wizytę.


  8. Sfinalizuj wizytę

    Kiedy wizyta się zakończy, pamiętaj aby ją sfinalizować. Dzięki temu zostanie ona uwzględniona w statystykach salonu i pracownika, i pojawi się jako zrealizowana w historii klienta.


 

Świetnie! Możesz już rozpocząć pracę z systemem!

Dodaj kolejne wizyty, klientów oraz uzupełnij listę usług o kolejne pozycje. Możesz również kontynuować poznawanie Versum - poniżej znajdziesz listę kilku najpopularniejszych funkcji, których nie omawialiśmy w tym samouczku. Z pewnością pomogą Ci jeszcze lepiej zarządzać salonem.


» Magazyn 
» Rezerwacja online 
» Zasoby
» Bony 
» Wiadomości masowe SMS 
» Wiadomości masowe email


Pamiętaj również, że w razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji. Aby dowiedzieć się więcej na temat którejś funkcji lub uzyskać pomoc w konfiguracji konta, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi, a nasi konsultanci chętnie Ci pomogą:

  • Adres email: biuro@versum.pl 
  • Numer telefonu: (33) 482 49 49


Ponadto, jeśli posiadasz gotowe bazy danych (klientów, produktów, usług), na przykład w formie pliku Excel, możemy zaimportować Twoje dane do systemu, bez konieczności wprowadzania ich ręcznie.


Życzymy przyjemnej pracy i wielu sukcesów wypracowanych wspólnie z Versum!