Witaj w Versum!
Bardzo się cieszymy, że już niebawem w swoim salonie będziesz korzystać z naszego systemu! Narzędzia jakie oferuje pozwolą Ci w prosty sposób zarządzać kalendarzem wizyt, budować bazę klientów i analizować statystyki.
Zanim jednak zlecisz wszystkie żmudne zadania Versum i poświęcisz się swoim klientom, konieczne jest wprowadzenie podstawowych danych, aby system wykonywał swoją pracę tak, jak tego oczekujesz.
W tym celu przygotowaliśmy dla Ciebie poniższy samouczek, który pokaże Ci jak krok po kroku skonfigurować konto i dodać pierwsze wizyty.
Bez obaw - to nie zajmie dużo czasu i jest naprawdę proste.
Zaczynamy?
- Upewnij się, że dane salonu wprowadzone w trakcie zakładania konta są kompletne i aktualne
Dzięki podaniu tych informacji Twój numer kontaktowy oraz adres będą pojawiały się w komunikacji wysyłanej z Versum do Twoich klientów oraz w panelu rezerwacji online. Twoi klienci będą mieli te dane pod ręką kiedy tylko będą chcieli się z Tobą skontaktować. - Podaj godziny otwarcia
Podanie godzin otwarcia umożliwi wyświetlanie dostępnych godzin w kalendarzu oraz umawianie klientów na wizyty. Informacja o godzinach otwarcia pojawia się również na wizytówce salonu w panelu rezerwacji online. Ważne, żeby zarówno klienci, jak i pracownicy od razu widzieli w jakich godzinach mogą dodawać wizyty. - Dodaj usługi
Stwórz listę usług dostępnych w Twoim salonie. Do każdej usługi przypisz domyślny czas trwania i cenę. Dzięki temu umawiając wizyty, po prostu wybierzesz usługi z listy, a system zarezerwuje odpowiedni czas i wyświetli domyślną cenę.
Wprowadzanie listy usług może być czasochłonne, ale pamiętaj, że możesz liczyć na naszą pomoc. Jeśli tylko posiadasz listę swoich usług w formie elektronicznej, możemy pomóc Ci je wprowadzić. Napisz do nas na adres biuro@versum.pl lub zadzwoń na numer (33) 482 49 49, aby dowiedzieć się więcej. - Dodaj pracowników
Dodaj pracowników, aby utworzyć dla nich terminarze wizyt i przypisz ich do kategorii usług, które wykonują. Jeśli chcesz, aby pracownicy mogli logować się do systemu i przeglądać swój kalendarz czy samodzielnie dodawać wizyty - stwórz dla nich indywidualny dostęp. Przygotowaliśmy cztery poziomy uprawnień, aby każdy miał dostęp tylko do narzędzi i informacji, które naprawdę są mu potrzebne.
Jeśli pracownik nie potrzebuje logować się do Versum, możesz dodać go do kalendarza bez tworzenia dla niego dostępu do systemu: - Wprowadź grafiki pracy pracowników
Określ w jakich godzinach Twój zespół pracuje w poszczególne dni. Na podstawie grafików prezentowana jest dostępność pracowników w kalendarzu wizyt oraz w rezerwacji online. Polecamy wprowadzić grafiki przynajmniej na kilka tygodni do przodu, aby wszystkie dostępne terminy były od razu widoczne! - Ustaw automatyczne przypomnienia o wizytach
Przygotowaliśmy dla Ciebie domyślną treść przypomnienia, które jest wysyłane do klientów automatycznie dzień przed wizytą. Zerknij czy Ci odpowiada. W razie potrzeby możesz zmienić ją w każdej chwili. - Dodaj wizytę
Doskonale! Podstawową konfigurację mamy już za sobą. Czas zatem dodać pierwszą wizytę. - Sfinalizuj wizytę
Kiedy wizyta się zakończy, pamiętaj aby ją sfinalizować. Dzięki temu zostanie ona uwzględniona w statystykach salonu i pracownika, i pojawi się jako zrealizowana w historii klienta.
Świetnie! Możesz już rozpocząć pracę z systemem!
Dodaj kolejne wizyty, klientów oraz uzupełnij listę usług o kolejne pozycje. Możesz również kontynuować poznawanie Versum - poniżej znajdziesz listę kilku najpopularniejszych funkcji, których nie omawialiśmy w tym samouczku. Z pewnością pomogą Ci jeszcze lepiej zarządzać salonem.
» Magazyn
» Rezerwacja online
» Zasoby
» Bony
» Wiadomości masowe SMS
» Wiadomości masowe email
Pamiętaj również, że w razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji. Aby dowiedzieć się więcej na temat którejś funkcji lub uzyskać pomoc w konfiguracji konta, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi, a nasi konsultanci chętnie Ci pomogą:
- Adres email: biuro@versum.pl
- Numer telefonu: (33) 482 49 49
Ponadto, jeśli posiadasz gotowe bazy danych (klientów, produktów, usług), na przykład w formie pliku Excel, możemy zaimportować Twoje dane do systemu, bez konieczności wprowadzania ich ręcznie.
Życzymy przyjemnej pracy i wielu sukcesów wypracowanych wspólnie z Versum!