Jeśli po upływie okresu testowego zdecydujesz się nadal korzystać z Versum, wykupujesz abonament na wybrany przez siebie okres. Nie podpisujemy żadnych umów - to Ty decydujesz jak długo będziesz korzystać z Versum. Wprowadzone podczas okresu testowego dane pozostaną w systemie, nie będzie konieczności ich ponownego wprowadzania.


Aby zamówić system Versum:

  1. Zaloguj się do swojego konta testowego przez stronę www.versum.pl używając adresu email oraz hasła, które podałeś w trakcie rejestracji » Więcej na temat logowania do Versum
  2. Przycisk zamówienia systemu dostępny jest w dwóch lokalizacjach:

    - Pulpit (dostępny po zalogowaniu lub po naciśnięciu przycisku Versum w lewym górnym rogu ekranu) - przycisk zamówienia systemu znajduje się po prawej stronie pulpitu:


    - Ustawienia - przejdź do działu ustawienia i kliknij przycisk zamów system:


  3. Wybierz rodzaj planu abonamentowego, który chcesz zamówić. Domyślnie wybrany zostanie najniższy pakiet, na jaki pozwala ilość pracowników w Twoim salonie. Możesz zmienić plan na wyższy klikając na dany kafelek:

    • pakiet SOLO (przeznaczony dla 1 pracownika)
    • pakiet BASIC (przeznaczony dla 2-6 pracowników)
    • pakiet MEDIUM (przeznaczony dla 7-12 pracowników)
    • pakiet PRO (powyżej 12 pracowników)

    UWAGA: Liczba pracowników dotyczy pracowników, dla których jest prowadzony kalendarz w systemie Versum. Więcej na ten temat dowiesz się z artykułu Koszty korzystania z systemu.
  4. Kliknij przycisk Dalej:

  5. Wybierz okres, na który chcesz wykupić abonament: 1 miesiąc, 3 miesiące, 12 miesięcy:
  6. Kliknij przycisk Dalej
  7. Jeśli chcesz korzystać z płatnych dodatków do systemu Versum (Marketing Automatyczny, Program Lojalnościowy, Fiskalizacja), zaznacz je na liście
  8. Kliknij przycisk Dalej
  9. Podaj dane do faktury:

    • Nazwę firmy
    • Adres
    • Kod pocztowy
    • Miejscowość
    • NIP
    • Adres email, na który należy wysyłać faktury

  10. Kliknij Przycisk Dalej
  11. Wybierz metodę płatności - karta płatnicza, szybki przelew lub przelew bankowy
    Wskazówka: Jeśli wybierzesz kartę płatniczą, możesz zapisać dane karty, aby była obciążana cyklicznie.
  12. Kliknij Przejdź do podsumowania
  13. Sprawdź wszystkie dane, a następnie kliknij Zamów i dokonaj płatności wybraną przez siebie metodą.


W razie pytań napisz do nas na adres biuro@versum.com lub zadzwoń (33) 482 49 49.