Jeśli po upływie okresu testowego zdecydujesz się nadal korzystać z Versum, wykupujesz abonament na wybrany przez siebie okres. Nie podpisujemy żadnych umów - to Ty decydujesz jak długo będziesz korzystać z Versum. Wprowadzone podczas okresu testowego dane pozostaną w systemie, nie będzie konieczności ich ponownego wprowadzania.
Aby zamówić system Versum:
- Zaloguj się do swojego konta testowego przez stronę www.versum.pl używając adresu email oraz hasła, które podałeś w trakcie rejestracji » Więcej na temat logowania do Versum
- Przycisk zamówienia systemu dostępny jest w dwóch lokalizacjach:
- Pulpit (dostępny po zalogowaniu lub po naciśnięciu przycisku Versum w lewym górnym rogu ekranu) - przycisk zamówienia systemu znajduje się po prawej stronie pulpitu:
- Ustawienia - przejdź do działu ustawienia i kliknij przycisk zamów system: - Wybierz okres, na który chcesz wykupić abonament: 1 miesiąc, 3 miesiące, 12 miesięcy:
- Wybierz rodzaj planu abonamentowego, który chcesz zamówić. Domyślnie wybrany zostanie najniższy pakiet, na jaki pozwala ilość pracowników w Twoim salonie. Możesz zmienić plan na wyższy klikając przycisk wybieram ten plan:
• pakiet SOLO (przeznaczony dla 1 pracownika)
• pakiet BASIC (przeznaczony dla 2-6 pracowników)
• pakiet MEDIUM (przeznaczony dla 7-12 pracowników)
• pakiet PRO (powyżej 12 pracowników)
UWAGA: Liczba pracowników dotyczy pracowników, dla których jest prowadzony kalendarz w systemie Versum. Więcej na ten temat dowiesz się z artykułu Koszty korzystania z systemu. - Kliknij przycisk przejdź dalej → :
- Podaj dane do faktury:
• Nazwę firmy
• Kraj
• Adres (ulica, numer)
• Kod pocztowy
• Miejscowość
• NIP
• Adres email, na który należy wysyłać faktury - Kliknij Przycisk wyślij zamówienie.
Po otrzymaniu zamówienia w ciągu jednego dnia roboczego prześlemy na Twój adres e-mail fakturę za korzystanie z systemu Versum.>
W razie pytań napisz do nas na adres biuro@versum.com lub zadzwoń (33) 482 49 49.