W systemie Versum istnieje możliwość przywrócenia w kalendarzu wizyty, która została usunięta. Można tego dokonać jeśli pracownik, który realizował wizytę lub klient, który na wizytę był umówiony nadal funkcjonują w systemie.

Aby przywrócić usuniętą wizytę przez kartę klienta:

  1. Przejdź do działu klienci
  2. Na liście klientów kliknij imię lub nazwisko klienta, który był umówiony na wizytę
  3. W karcie klienta kliknij zakładkę Historia wizyt

    Wskazówka: 
    Usunięte wizyty najłatwiej odszukasz pod zakładką anulowane. Będą one miały oznaczenie "usunięto" oraz ikonkę (-):



  4. Na liście wizyt kliknij usuniętą wizytę
  5. Pojawią się szczegóły wizyty - kliknij przycisk Przywróć termin pod kartą wizyty:


  6. Wizyta z powrotem pojawi się w kalendarzu.

Aby przywrócić usuniętą wizytę przez profil pracownika:

  1. Przejdź do działu Ustawienia
  2. Kliknij przycisk pracownicy
  3. Na liście pracowników kliknij pracownika, który miał realizować wizytę
  4. W karcie pracownika kliknij zakładkę Historia wizyt
  5. Na liście wizyt kliknij usuniętą wizytę (podobnie jak w przypadku karty klienta, usunięte wizyty oznaczone będą jako "usunięto" oraz symbol (-):


  6. Pojawią się szczegóły wizyty - kliknij odnośnik przywróć termin pod kartą wizyty
  7. Wizyta z powrotem pojawi się w kalendarzu.