Włączanie/wyłączanie rezerwacji online


Rezerwacja online to oszczędność czasu dla pracowników, prestiż i wygoda dla klientów. Pozwala ona również w łatwy sposób zaprezentować ofertę, a dzięki systemowi komentarzy - promować firmę. Jeśli jednak nie chcesz z niej korzystać, możesz ją czasowo lub na stałe wyłączyć. 


Jeśli rezerwacja online jest wyłączona, możesz ją w dowolnym momencie z powrotem włączyć.


Aby wyłączyć/włączyć rezerwację online:

  1. Zaloguj się jako administrator
  2. Przejdź do działu ustawienia
  3. Kliknij przycisk rezerwacja online:

  4. Kliknij przycisk edytuj ustawienia w prawym górnym rogu:

  5. Kliknij rozwijalne menu 1. Status rezerwacji online i wybierz odpowiednią opcję - aby włączyć rezerwację online, wybierz aktywna z rezerwacją online; aby wyłączyć rezerwację online, wybierz nieaktywna. Możesz również ustawić tymczasowo status konfiguracja - rezerwacja online nie będzie wtedy widoczna dla klientów, a będzie możliwa jej konfiguracja:


  6. Kliknij przycisk zapisz zmiany, znajdujący się na dole strony.