Moment.pl to stworzony przez Versum portal, na którym usługodawcy z branży beauty - salony fryzjerskie, gabinety kosmetyczne, kliniki urody, SPA i inne - mogą promować swoje usługi. Klienci mają dostęp do wszystkich potrzebnych informacji i mogą umawiać się na wizyty dzięki funkcji rezerwacji online.


Aby znaleźć się na Moment.pl, należy w Versum uzupełnić dane potrzebne do utworzenia wizytówki na portalu, takie jak dane kontaktowe, adres salonu lub gabinetu czy kategorie usług. Ponadto potrzebne jest uruchomienie rezerwacji online, co umożliwi klientom umawianie się na wizyty. Rezerwacja usług na stronie internetowej salonu to doskonały sposób na usprawnienie pracy oraz wyróżnienie się spośród konkurencji.


Zalecamy również uzupełnienie dodatkowych informacji - opisu firmy, udogodnień dla klientów, zdjęć w galerii (> Więcej na temat galerii zdjęć) - oraz uruchomienie systemu komentarzy. Opcje te nie są obowiązkowe, ale mogą mieć wpływ na pozycję Twojego salonu lub gabinetu na liście usługodawców na portalu Moment.pl i to ilu nowych klientów uda się pozyskać.


Wskazówka: W portalu Moment.pl prezentowane są jedynie salony i gabinety korzystające z systemu Versum. Aby znaleźć się w portalu, w pierwszej kolejności należy zamówić system. W razie pytań napisz do nas na adres biuro@versum.pl lub zadzwoń na numer (33) 482 49 49. Ponadto w portalu mogą znaleźć się tylko firmy z branży beauty.

 
Pamiętaj, że Twoja oferta będzie widoczna publicznie, warto więc wcześniej przygotować opisy firmy, pracowników i usług, a także załączyć zdjęcia, dzięki którym oferta będzie prezentowała się atrakcyjnie i zachęci klientów do skorzystania z Twoich usług. 


Więcej na temat galerii zdjęć:

Więcej na temat dodawania i edycji usług, pracowników oraz opisu firmy:


Jeśli w trakcie uruchamiania rezerwacji online napotkasz trudności lub będziesz potrzebować pomocy, napisz do nas na adres biuro@versum.pl lub zadzwoń (33) 482 49 49.


Aby skonfigurować i uruchomić rezerwację wizyt online na portalu Moment.pl:

  1. Zaloguj się na swoje konto jako administrator
  2. Przejdź do działu ustawienia
  3. Kliknij przycisk rezerwacja online:

  4. Pojawi się lista danych, jakie należy uzupełnić. Najlepiej zrobić to przed aktywacją wizytówki, tak aby po aktywacji wszystkie dane były już dostępne dla klientów. Jeśli któreś z nich będą już kompletne, pozycja zostanie wykreślona i oznaczona na zielono jako Zrobione. Pozycje zaznaczone na niebiesko wymagają uzupełnienia. Kliknij na nie kolejno, aby uzupełnić brakujące dane:

  5. Kliknięcie na daną pozycję przeniesie Cię do formularza, w którym możliwe będzie uzupełnienie danych. Po zapisaniu wprowadzonych zmian wrócisz do strony konfiguracji wizytówki na Moment.pl, tak aby możliwe było uzupełnienie kolejnej pozycji. 
  6. Po uzupełnieniu danych, przejdź do konfiguracji ustawień podstawowych. Kliknij przycisk edytuj ustawienia w prawym górnym rogu ekranu
  7. W punkcie 1. Status rezerwacji online zmień status na aktywna z rezerwacją online:
  8. W punkcie drugim podano adres internetowy, po którym możliwe będzie logowanie się na konto klienta. Możesz zmienić nazwę subdomeny (domyślnie salonXXXX) na własną - np. nazwę salonu.

    Uwaga: Adres ten przeznaczony jest dla klientów. Pracownicy logować się będą będą pod ogólnym adresem panel.versum.com, lub indywidualnym adresem przeznaczonym dla pracowników danego salonu, który zawierał będzie nazwę subdomeny, np. panel.versum.com/salonXXXX.

  9. W punkcie trzecim wybierz czy sekcja "zespół" ma być widoczna na stronie rezerwacji online - z rozwijalnego menu wybierz odpowiednio widoczna lub niewidoczna
  10. Jeśli chcesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia o nowych rezerwacjach dodanych przez klientów w panelu rezerwacji, zaznać opcję 4. Wysyłaj powiadomienia o nowych rezerwacjach, a następnie uzupełnij pole 5. Adres email, na który będą wysyłane powiadomienia
  11. Kliknij przycisk zapisz zmiany.


Aby uzyskać dostęp do zaawansowanych ustawień rezerwacji online, kliknij odnośnik pokaż, znajdujący się w sekcji zaawansowane > Więcej na temat ustawień zaawansowanych