Przekaz promocyjny we właściwym czasie jest dużo bardziej skuteczny niż nadany losowo. Nie musisz być specjalistą od reklamy ani marketingu - do wyboru masz gotowe scenariusze, obejmujące rodzaj i treść wiadomości oraz moment ich wysłania. 


Po tym jak skonfigurujesz kampanie, z których chcesz korzystać, nie musisz nic robić aby czerpać z niego korzyści. Dodatek Marketing Automatyczny zatroszczy się, aby Twoi klienci w optymalnym momencie otrzymali wiadomość z Twojego salonu. W ten sposób oszczędzisz czas potrzebny na zaprojektowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowych, podniesiesz poziom obsługi klientów i poziom ich zadowolenia oraz zwiększysz lojalność klientów i ilość wizyt, co bezpośrednio wpłynie na zwiększenie przychodów.


Zastosowanie rozwiązań z zakresu automatyzacji marketingu w ramach Versum pozwoli Ci wykorzystać naturalne okazje kontaktu z klientem, takie jak:

- podziękowanie za odbytą wizytę

- zaproszenia na wizyty kontrolne

- zaproszenie do ponownych odwiedzin po określonym czasie od ostatnich.


Przesłana wiadomość nie tylko przypomina klientowi o Twoim istnieniu, ale i jest wyśmienitą okazją, by zaproponować mu atrakcyjną promocję, bon zniżkowy lub drobny upominek. Mają one sporą szansę przekonać do ponownego odwiedzenia salonu. 


Przykład zastosowania


Pani Maria trzy miesiące temu gościła w Twoim salonie, kiedy to zakupiła oczyszczająco-odmładzające zabiegi na twarz. Ponieważ najlepsze rezultaty dają one przy powtarzaniu ich co kilka miesięcy, system (po sprawdzeniu, iż pani Maria nie gościła u Ciebie w międzyczasie) sam zaprosi klientkę do ponowienia zabiegów – w cenie okraszonej zachęcającym rabatem. W ten sposób można uzyskać pożądany efekt w postaci powracającego gościa. Versum wykona za Ciebie większość pracy, a Tobie pozostanie jedynie powitać panią Marię w progach salonu.


Funkcję automatycznego przesyłania wiadomości można w razie potrzeby modyfikować, włączać i wyłączać w odniesieniu do poszczególnych klientów. Pozwoli Ci to stosować elastyczne rozwiązania, dostosowane do potrzeb konkretnej osoby.