Korzystając z rezerwacji online systemu Versum możesz utworzyć własny komunikat, który zostanie wyświetlony wszystkim klientom. Dzięki temu w łatwy sposób przekażesz im istotne informacje, np. o zmianach godzin otwarcia czy aktualnych promocjach.


Aby utworzyć komunikat:


  1. Zaloguj się do Versum jako administrator
  2. Przejdź do działu ustawienia
  3. Kliknij przycisk rezerwacja online
  4. Z menu po lewej stronie wybierz opcję Komunikaty:


  5. Kliknij przycisk dodaj komunikat:


  6. Uzupełnij treść komunikatu. Możesz formatować tekst oraz wstawiać odnośniki do stron internetowych:



  7. Kliknij przycisk zapisz ustawienia. Zobaczysz podgląd komunikatu. Aby go edytować, naciśnij przycisk edytuj:


  8. Po utworzeniu komunikatu zostanie on wyświetlony w panelu rezerwacji online i widoczny będzie po wybraniu danej usługi: