Wartość komentarzy polega w dużej mierze na ich autentyczności i wiarygodności, dlatego też nie ma bezpośredniej możliwości anulowania wystawionego komentarza. Możesz natomiast przesłać klientowi, który go wystawił, prośbę o anulowanie komentarza.
Aby przesłać prośbę o anulowanie komentarza:
- Zaloguj się do Versum jako administrator lub recepcjonista
- Przejdź do działu łączność, a następnie z menu po lewej stronie wybierz opcję Komentarze:
- Kliknij przycisk więcej ▼, znajdujący się pod komentarzem, o którego anulowanie chcesz poprosić, a następnie wybierz opcję poproś o anulowanie:
- W polu treść wiadomości, wpisz wiadomość dla klienta z uzasadnieniem dlaczego komentarz powinien być anulowany (możesz również zostawić to pole puste):
- Prośba o anulowanie komentarza pojawi się w panelu rezerwacji online klienta oraz wysłana zostanie na jego adres email. Wystarczy, że klient kliknie przycisk anuluj komentarz: