Wartość komentarzy polega w dużej mierze na ich autentyczności i wiarygodności, dlatego też nie ma bezpośredniej możliwości anulowania wystawionego komentarza. Możesz natomiast przesłać klientowi, który go wystawił, prośbę o anulowanie komentarza. 


Aby przesłać prośbę o anulowanie komentarza:


  1. Zaloguj się do Versum jako administrator lub recepcjonista
  2. przejdź do działu łączność, a następnie z menu po lewej stronie wybierz opcję Komentarze:


  3. Kliknij przycisk więcej ▼, znajdujący się pod komentarzem, o którego anulowanie chcesz poprosić, a następnie wybierz opcję poproś o anulowanie:


  4. W polu treść wiadomości, wpisz wiadomość dla klienta z uzasadnieniem dlaczego komentarz powinien być anulowany (możesz również zostawić to pole puste):



  5. Prośba o anulowanie komentarza pojawi się w panelu rezerwacji online klienta oraz wysłana zostanie na jego adres email. Wystarczy, że klient kliknie przycisk anuluj komentarz: