Do czego służy dodatek Zakupy Grupowe?


Współpraca z serwisami zakupów grupowych to duże wyzwanie organizacyjne. Oferta dedykowana jest w większości do nowych klientów, którzy nie mają jeszcze swojej karty w salonie. Kluczowa jest więc sprawna organizacja pracy - dokonanie zapisu nowego klienta w dogodnym dla niego terminie oraz możliwość sprawdzenia prawidłowości numerów i kodów zabezpieczających wymaganych przez tego typu serwisy.


Jeśli oferujesz usługi na GROUPON.PL, GRUPER.PL lub w innym serwisie zakupów grupowych, zamieść w treści oferty informację o możliwości rezerwacji wizyt online – klienci bardzo lubią umawiać się na wizyty przez internet. Wszystko przebiegnie sprawnie, klienci sami umówią się na wizyty, a Ty skupisz się na wykonywaniu usług.


Rezerwacje online przy zakupach grupowych


Rezerwowanie wizyty online przez klientów nie angażuje pracowników Twojego salonu – w przeciwieństwie do odbierania dziesiątków telefonów. Klienci mogą samodzielnie wybrać i zarezerwować dogodny dla siebie termin. Wystarczy, że w treści ogłoszenia na portalu zakupów grupowych umieścisz link do rezerwacji w Versum. Klient będzie musiał podać kod zakupionego kuponu, który zostanie automatycznie dopisany do listy, ułatwiając Ci rozliczenia z serwisem pośredniczącym.


Cel: pozyskanie stałego klienta


Kluczem dla opłacalności tego typu akcji jest skuteczność zamiany klienta „grupowego” w klienta stałego. Nie jest to oczywiście łatwe, ale Versum będzie w tym bardzo pomocne. Szeroką bazę kontaktów, automatycznie zgromadzoną w momencie dokonywania rezerwacji, można bardzo efektywnie wykorzystać do zastosowania marketingu automatycznego. Kartoteka klienta w systemie, zawierająca kluczowe informacje (m.in. historię zakupów), pozwoli Ci idealnie spełnić jego potrzeby przy ponownej wizycie. Nie trzeba dodawać, że dobrze obsłużony gość chętnie wróci do Twojego salonu.


> Jak uruchomić dodatek Zakupy Grupowe