Google Analytics to narzędzie statystyczne, które dostarcza szczegółowych informacji na temat ruchu na stronach internetowych, pozwalając m.in. sprawdzić liczbę odwiedzających je osób. Usługa ta jest darmowa dla użytkowników, których witryny są odwiedzane miesięcznie nie więcej niż 5 milionów razy.
> Więcej na temat Google Analytics

  

Versum daje Ci możliwość połączenia panelu rezerwacji online z kontem Google Analytics, dzięki czemu sprawdzisz ilu klientów wchodzi na Twoją stronę rezerwacji i ilu rezerwuje wizyty online. 


Jak wstawić kod Google Analytics na stronę rezerwacji online:


  1. Jeśli jeszcze nie posiadasz konta Google Analytics, załóż je klikając poniższy odnośnik:
    Załóż konto Google Analytics
  2. Po zalogowaniu się do Google Analytics kliknij przycisk Administracja > Informacje o śledzeniu > Kod śledzenia - Śledzenie witryny, a następnie skopiuj znajdujący się tam kod javascript. 
  3. Zaloguj się do Versum jako administrator
  4. Przejdź do działu Ustawienia, kliknij przycisk Rezerwacja online, a następnie z menu po lewej stronie wybierz opcję Google Analytics:


  5. W sekcji Google Analytics, kliknij przycisk dodaj kod javascript:


  6. Wklej kod javascript, a następnie kliknij przycisk zapisz ustawienia. Dane z witryny zaczną się pojawiać na Twoim koncie w aplikacji Google Analytics. 
  7. W analogiczny sposób możesz również sprawdzić ile osób odwiedzających stronę rezerwacji umówiło się na wizyty. W tym celu kliknij przycisk dodaj kod javascript w sekcji Kod javascript na stronie konwersji (potwierdzenie rezerwacji), wklej kod, a następnie kliknij przycisk zapisz ustawienia.