Czasem istnieje potrzeba ustalenia danemu klientowi indywidualnego limitu rezerwacji online. Na przykład jeśli klient umawia się na wizyty i notorycznie je opuszcza, konieczne może być ograniczenie maksymalnej liczby rezerwacji, lub całkowite jej zablokowanie.
Wskazówka: Możliwe jest również ustalenie limitu rezerwacji dla wszystkich nowych oraz stałych klientów. Więcej informacji znajdziesz w artykule > Rezerwacja online - ustawienia zaawansowane
Aby ustalić limit rezerwacji dla klienta (lub całkowicie zablokować możliwość rezerwacji):
- Przejdź do działu klienci w głównym menu po lewej stronie
- Znajdź klienta, którego dane chcesz zmienić (możesz skorzystać z wyszukiwarki nad listą klientów)
- Kliknij imię i nazwisko klienta:
- Kliknij przycisk edytuj po prawej stronie:
- Kliknij odnośnik pokaż w sekcji zaawansowane u dołu formularza:
- W polu Maksymalna liczba terminów dodanych przez rezerwację online wpisz maksymalną liczbę wizyt oczekujących dla edytowanego klienta. Aby całkowicie zablokować możliwość rezerwacji online dla tego klienta, wpisz cyfrę "0"
- Kliknij przycisk zapisz zmiany.