System Versum umożliwia ustawienie kodów śledzących dla Twojej strony rezerwacji online. Kody śledzące dostarczają szczegółowych informacji na temat ruchu na stronach internetowych, pozwalając m.in. sprawdzić liczbę odwiedzających je osób. Takie informacje pomogą Ci udoskonalić działania marketingowe i dostosować zawartość strony do oczekiwań i potrzeb Twoich klientów. 


W Versum możesz ustawić następujące kody śledzące:


Aby ustawić kody śledzące dla strony rezerwacji online:

  1. Zaloguj się jako administrator
  2. Przejdź do działu ustawienia
  3. Kliknij przycisk rezerwacja online

  4. Kliknij kody śledzące w menu po lewej stronie:


  5. Kliknij przycisk edytuj kody śledzące znajdujący się w prawym górnym rogu. Pojawią się następujące pola edycji:

    Identyfikator śledzenia Google Analytics - aby ustawić ten kod, musisz założyć konto Google Analytics, jeśli jeszcze go nie masz, zarejestruj się. Następnie skopiuj swój indywidualny identyfikator śledzenia i wklej w pierwszym z powyższych pól.
    > Dowiedz się więcej na temat identyfikatora śledzenia Google Analytics

    Tag remarketingowy Google Ads (Adwords) 
    - aby ustawić ten kod, musisz założyć konto Google Ads, jeśli jeszcze go nie masz, zarejestruj się. Następnie skopiuj swój kod i wklej w polu numer 2.
    > Dowiedz się więcej na temat tagu remarketingowego Google Ads

    Identyfikator piksela Facebook 
    - aby móc korzystać z tego kodu, musisz najpierw założyć konto na portalu Facebook i stworzyć piksel - zobacz jak to zrobić. Następnie wklej kod piksela w polu numer 3.
    > Dowiedz się wiecej na temat piksela Facebook

  6. Po zakończeniu edycji kodów śledzących, kliknij zapisz ustawienia.