Funkcja automatycznych odpowiedzi SMS na nieodebrane połączenia pomoże Ci zminimalizować ryzyko rezygnacji klienta z umówienia się na wizytę po nieudanej próbie skontaktowania się z salonem telefonicznie. 


Funkcja dostępna jest dla salonów z aktywną wizytówką na portalu Moment.pl. Można ją aktywować wyłącznie w aplikacji mobilnej. Po aktywacji, do każdego klienta, którego połączenie nie zostało odebrane lub zostało odrzucone wysłana będzie wiadomość SMS z informacją, aby umówił się na wizytę online przez portal Moment.pl. Wiadomość będzie zawierała link do wizytówki salonu na portalu. 


Wskazówka: Funkcja dostępna jest tylko dla telefonów z systemem operacyjnym Android, z wyjątkiem wersji 9.0 i wyższych. 

Odpowiedzi SMS na nieodebrane połączenia nie są doliczane do pakietu płatnych SMS-ów. 


Jak włączyć odpowiedzi SMS na nieodebrane połączenia - krok po kroku:

  1. Upewnij się, że aktywowana jest wizytówka online na portalu Moment.pl
  2. Przejdź do działu ustawienia
  3. Wybierz sekcję Komunikacja z klientem
  4. Kliknij Odpowiedzi SMS na nieodebrane połączenia:
  5. Kliknij Edytuj:
  6. Kliknij przełącznik, aby aktywować funkcję:
    Wskazówka: Możesz również zmienić ustawienie dotyczące odbiorców wiadomości i wybrać czy chcesz, aby SMS-y były wysyłane na wszystkie numery, czy tylko na te, które znajdują się w bazie salonu. Domyślnie wybrana jest opcja Wysyłaj wiadomości do wszystkich, jeśli chcesz ją zmienić kliknij pole Odbiorcy wiadomości i zmień opcję na Wysyłaj wiadomości tylko na numery w bazie salonu
  7. Kliknij Zapisz.