System płatności online Moment Pay umożliwi Ci pobieranie od klientów przedpłat oraz płatności za usługi i produkty za pomocą dwóch dodatkowych metod płatności - BLIKA oraz szybkiego przelewu. Dzięki temu, klienci będą mogli zapłacić za wizytę w dogodny dla siebie sposób. Będzie to także wygodne zabezpieczenie finansowe dla Twojego salonu w przypadku usług, dla których wymagana jest przedpłata.


Wskazówka: Aby móc pobierać przedpłaty w formie płatności online, upewnij się, że masz włączoną funkcję przedpłat. > Jak aktywować przedpłaty


Aby włączyć i skonfigurować płatności online:

  1. Zaloguj się jako administrator
  2. Przejdź do działu ustawienia
  3. Kliknij płatności:
  4. Kliknij przycisk aktywuj Moment Pay:
  5. Wpisz adres email, na który mają być wysyłane powiadomienia dotyczące transakcji przez Moment Pay. Jeśli nie chcesz otrzymywać któregoś z powiadomień, odznacz odpowiednie pola wyboru:
  6. Kliknij zapisz.


System Moment Pay jest aktywny, jednak abyśmy mogli wypłacać kwoty, które klienci wpłacają przez Moment Pay, musisz najpierw dodać dane rachunku bankowego, na które będziemy mogli przelewać środki. 


Aby dodać rachunek bankowy do wypłat środków z salda:

  1. W zakładce Moment Pay kliknij przycisk Dodaj nowe konto:
  2. Uzupełnij dane rachunku bankowego, na który wypłacane będą środki zgromadzone na saldzie płatności online. Powinien być to rachunek firmowy Twojego salonu, a dane właściciela powinny być zgodne z danymi firmy
  3. Kliknij zapisz
  4. Wykonaj przelew autoryzacyjny na kwotę 1 zł na numer konta podany w następnym kroku. Jest to niezbędne, aby zautoryzować konto do wypłat. Po pomyślnej autoryzacji w ciągu 7 dni środki zostaną zwrócone na konto bankowe, z którego zostały przelane
    Uwaga: Aby poprawnie zautoryzować konto należy wykonać przelew tradycyjny (ELIXIR). Nie ma możliwości autoryzacji za pomocą przelewu ekspresowego. 
  5. Poczekaj na zatwierdzenie zgodności danych, co może potrwać do 2 dni roboczych. Gdy to się stanie, status konta do wypłat w zakładce Konto do wypłat zmieni się na Zatwierdzony, a Ty otrzymasz email z potwierdzeniem.


Wskazówka: Możesz w dowolnym momencie dodać nowe konto bankowe do wypłat. > Jak dodać nowe konto bankowe do wypłat