Jakie są dostępne metody płatności?

Metody płatności dostępne w ramach Moment Pay to BLIK oraz szybki przelew.


Czy Moment Pay jest płatną funkcją?

Aktywacja Moment Pay jest bezpłatna. Jedyna opłata jaką ponosisz to prowizja 1,9% + 39 gr + VAT od każdej transakcji.


Kiedy otrzymam pieniądze, które klienci wpłacają przez system Moment Pay?

Automatyczna i darmowa wypłata środków z salda Moment Pay jest realizowana raz w tygodniu w piątki. Masz również możliwość wypłacania środków częściej. Od każdej wypłaty poza harmonogramem wypłat automatycznych pobierana jest prowizja w wysokości 1 zł. > Dowiedz się jak wypłacić środki z salda Moment Pay


Czy klient ma możliwość wpłacenia całej kwoty za wizytę w ramach przedpłaty?


Klient może dobrowolnie wpłacić pełną kwotę wyłącznie rezerwując wizytę przez portal Moment.pl. Jeśli chcesz, aby dla danej usługi zawsze wymagana była przedpłata w wysokości pełnej kwoty za wizytę, możesz wprowadzić takie ustawienie na karcie usługi. > Dowiedz się jak ustawić wartość przedpłaty dla pojedynczej usługi


Co zrobić w sytuacji, gdy klient twierdzi, że wpłacił pieniądze przez Moment Pay, a transakcji nie ma w systemie?


Gdy klient wpłaca pieniądze przez Moment Pay, kwota automatycznie aktualizuje się w systemie. Jeśli jest to przedpłata, jej status również automatycznie zmieni się na “opłacona”. Dlatego jeśli klient twierdzi, że wpłacił pieniądze, a transakcji nie ma w systemie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 33 482 43 21, abyśmy mogli zweryfikować jej status.


Czy SMS-y wysyłane do klientów w związku z transakcjami Moment Pay są płatne?


SMS-y wysyłane z Moment Pay są darmowe.


Co się stanie z opłaconą przedpłatą, jeśli wizyta zostanie usunięta?

Jeśli chcesz odwołać wizytę, zamiast ją usuwać, zaznacz, że się nie odbyła. Jeśli jednak wizyta została usunięta przez przypadek, możesz ją przywrócić. Wizyta ponownie pojawi się w kalendarzu wraz z opłaconą przedpłatą. Jeśli celowo usuwasz wizytę z kalendarza, wpłaconą kwotę przedpłaty możesz zwrócić klientowi z poziomu karty klienta.


Jak długo klient będzie czekał na zwrot środków po tym jak zwrot zostanie zarejestrowany w Versum?


W przypadku zwrotu płatności dokonanej przelewem, środki powinny wrócić na rachunek klienta w ciągu 1-2 dni roboczych - czas realizacji jest uzależniony od sesji przychodzących w poszczególnych bankach. W przypadku zwrotów dla płatności BLIK, środki zwracane są niezwłocznie po zleceniu zwrotu.