Jeśli nie jesteś w stanie zrealizować zamówienia złożonego online, możesz go anulować. Klient zostanie o tym automatycznie poinformowany w wiadomości mailowej. Wpłacone środki możesz zwrócić klientowi w trakcie anulowania zamówienia.


Aby anulować zamówienie online:

  1. Przejdź do działu magazyn
  2. Wybierz zakładkę sprzedaż
  3. Z menu po lewej stronie wybierz zamówienia online
  4. Na liście zamówień znajdź zamówienie, które chcesz zrealizować i kliknij odnośnik szczegóły:

    Wskazówka: Aby łatwiej było odnaleźć zamówienia ze statusem 'do realizacji', z rozwijalnego menu Pokaż zamówienia i wybierz opcję do realizacji:

    Wskazówka: Możesz również kliknąć w link przejdź do zamówienia w otrzymanym mailu z informacją o złożonym zamówieniu.
  5. Kliknij przycisk anuluj zamówienie w prawym górnym rogu:
  6. Kliknij przycisk Zwróć środki 
  7. Potwierdź wybraną metodę zwrotu płatności.