Często zadawane pytania (FAQ)

Czy system automatycznie wysyła życzenia urodzinowe do klientów?
Tak. System Versum pozwala na automatyczne wysyłanie życzeń okolicznościowych, zarówno imieninowych, jak i urodzinowych. > Więcej na temat życzeń urodzi...
pt, 1 mar, 2019 o 11:38 RANO
Kiedy wysyłane są przypomnienia o wizytach?
Powiadomienia o wizytach standardowo wysyłane są według ustawień jakie wprowadzisz w dziale ustawienia > łączność.  Wysyłka wiadomości odbywa się w g...
wt, 19 Maj, 2020 o 1:54 PO POŁUDNIU
Z jakimi przeglądarkami internetowymi i systemami operacyjnymi Versum działa najlepiej?
Aby w pełni wykorzystać możliwości oferowanych przez system Versum, zalecamy korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek i systemów operacyjnych, które są...
pon, 2 mar, 2020 o 9:56 RANO
Jak sprawdzić który pracownik przeglądał dane klienta?
Rejestr aktywności pracowników, będący częścią funkcji trybu ochrony danych osobowych klientów, pozwoli Ci sprawdzić, który pracownik przeglądał dane klient...
pon, 28 Sty, 2019 o 10:45 RANO
Czy mogę w dowolnej chwili zrezygnować z usługi?
Tak, możesz zrezygnować z usługi w dowolnej chwili bez dodatkowych kosztów.  Nie zwracamy jednak wcześniej opłaconych abonamentów.
pt, 1 mar, 2019 o 11:44 RANO
Czy istnieje możliwość eksportu danych?
Tak. Wszystkie dane wprowadzone do systemu można wyeksportować do pliku csv, xlsx, xls lub ods. Dane wysyłane są przez pracownika Biura Obsługi Klienta ...
wt, 30 Cze, 2020 o 3:32 PO POŁUDNIU
Czy istnieje możliwość zablokowania edycji rabatów dla klientów przez innych użytkowników niż administrator?
W systemie Versum każdy pracownik może dokonać korekty ceny wybranej usługi przy finalizacji wizyty.  Dzięki temu każdy pracownik, który zajmuje się obs...
pt, 1 mar, 2019 o 11:46 RANO
Czy mogę zmienić plan abonamentowy na inny?
Tak, w dowolnym momencie możesz zmienić swój plan. Zmiany dokonuje się za pośrednictwem panelu administracyjnego w dziale ustawienia > faktury i abonamen...
pt, 1 mar, 2019 o 11:46 RANO
Dlaczego usługi z niektórych kategorii nie pojawiają się w rezerwacji online?
Najprawdopodobniej żaden pracownik nie jest przypisany do kategorii usług, która nie pojawia się w rezerwacji online. Po przypisaniu pracownika do kategorii...
pt, 1 mar, 2019 o 11:46 RANO