Połączenie konta Versum z portalem Moment.pl (rezerwacja online)

Jak ukryć sekcję "Zespół"
Portal Moment.pl umożliwia ukrycie sekcji "Pracownicy", dostępnej na wizytówce salonu. Pamiętaj jednak, że im więcej informacji o swoim salonie l...
śr, 6 Mar, 2019 at 10:06 AM
Jak ustalić odstępy czasu w jakich klienci mogą umawiać się do pracownika przez rezerwację online
Versum pozwala określać odstępy czasu, w jakich klienci mogą umawiać się na wizyty za pośrednictwem rezerwacji online (> Więcej na ten temat). Oprócz dom...
wt, 5 Mar, 2019 at 12:42 PM
Jak wyłączyć rezerwację online dla wybranego pracownika
Jeśli nie chcesz, aby któryś z pracowników widoczny był w panelu rezerwacji, możesz wyłączyć dla niego rezerwację online. Taki pracownik nadal będzie miał s...
pon, 25 Mar, 2019 at 12:12 PM
Jak dodać własny komunikat na stronie rezerwacji online
Korzystając z rezerwacji online systemu Versum możesz utworzyć własny komunikat, który zostanie wyświetlony wszystkim klientom. Dzięki temu w łatwy sposób p...
wt, 5 Mar, 2019 at 12:47 PM
Regulamin korzystania z systemu rezerwacji online oraz zasady oceny usługodawców
Aby założyć konto rezerwacji online, klient zobowiązany jest do zaakceptowania regulaminu korzystania z systemu rezerwacji online oraz zasad oceny usługod...
pon, 25 Mar, 2019 at 12:12 PM
Jak zmienić treść automatycznych powiadomień w rezerwacji online
Jeśli klient umawia się na wizytę przez internet, korzystając z panelu rezerwacji online, otrzymuje automatyczną wiadomość z potwierdzeniem dokonania rezerw...
pon, 25 Mar, 2019 at 12:12 PM
Jak ustawić kody śledzące
System Versum umożliwia ustawienie kodów śledzących dla Twojej strony rezerwacji online. Kody śledzące dostarczają szczegółowych informacji na temat ruchu n...
czw, 28 Luty, 2019 at 9:23 AM
Jak zmienić limit terminów oczekujących dla nowych i stałych klientów
Jeśli chcesz zmienić limit terminów oczekujących dla nowych i/lub stałych klientów, możesz to zrobić dla poszczególnych klientów indywidualnie lub dla wszys...
pon, 5 Sie, 2019 at 8:49 AM