Połączenie konta Versum z portalem Moment.pl (rezerwacja online)

Jak ustalić odstępy czasu w jakich klienci mogą umawiać się do pracownika przez rezerwację online
Versum pozwala określać odstępy czasu, w jakich klienci mogą umawiać się na wizyty za pośrednictwem rezerwacji online (> Więcej na ten temat). Oprócz dom...
wt, 5 Mar, 2019 at 12:42 PM
Jak wyłączyć rezerwację online dla wybranego pracownika
Jeśli nie chcesz, aby któryś z pracowników widoczny był w panelu rezerwacji, możesz wyłączyć dla niego rezerwację online. Taki pracownik nadal będzie miał s...
pon, 25 Mar, 2019 at 12:12 PM
Jak dodać własny komunikat na stronie rezerwacji online
Korzystając z rezerwacji online systemu Versum możesz utworzyć własny komunikat, który zostanie wyświetlony wszystkim klientom. Dzięki temu w łatwy sposób p...
wt, 5 Mar, 2019 at 12:47 PM
Regulamin korzystania z systemu rezerwacji online oraz zasady oceny usługodawców
Aby założyć konto rezerwacji online, klient zobowiązany jest do zaakceptowania regulaminu korzystania z systemu rezerwacji online oraz zasad oceny usługod...
pon, 25 Mar, 2019 at 12:12 PM
Jak zmienić treść automatycznych powiadomień w rezerwacji online
Jeśli klient umawia się na wizytę przez internet, korzystając z panelu rezerwacji online, otrzymuje automatyczną wiadomość z potwierdzeniem dokonania rezerw...
pon, 25 Mar, 2019 at 12:12 PM
Jak ustawić kody śledzące
System Versum umożliwia ustawienie kodów śledzących dla Twojej strony rezerwacji online. Kody śledzące dostarczają szczegółowych informacji na temat ruchu n...
czw, 28 Luty, 2019 at 9:23 AM
Jak dodać informacje o salonie widoczne na portalu Moment.pl
Do swojej wizytówki salonu na portalu Moment.pl możesz dodać informacje o salonie, które pomogą klientom podjąć decyzję o umówieniu się na wizytę - opis sal...
wt, 23 Kwi, 2019 at 1:33 PM