Jeśli klient decyduje się na zakup produktu po skorzystaniu z usługi, najwygodniej jest zarejestrować sprzedaż podczas finalizacji wizyty.

Warto wiedzieć: Jeśli sprzedaż nie jest powiązana z żadną konkretną wizytą, możesz również wprowadzić ją bezpośrednio z poziomu magazynu. > Więcej na ten temat


Aby sprzedać towar podczas finalizacji wizyty:

  1. Kliknij wizytę w kalendarzu
  2. Kliknij przycisk Finalizuj wizytę
  3. Wyświetlone zostanie okno finalizacji wizyty. Kliknij przycisk dodaj sprzedaż:


    Wskazówka: Jeśli korzystasz z dodatku Bony i Karnety, przycisk ten będzie również umożliwiał ich sprzedaż (> Więcej na temat dodatku Bony):

  4. W polu wpisz nazwę, kod kreskowy itp. wpisz nazwę produktu:

  5. Aby dodać kolejną pozycję kliknij przycisk kolejny produkt

  6. Aby usunąć produkt z listy, kliknij symbol kosza po prawej stronie tabeli

  7. Jeśli naliczasz prowizje od sprzedanych produktów, kliknij przycisk polecający pracownik, aby wskazać pracownika, który zachęcił klienta do zakupu – temu pracownikowi może zostać naliczona prowizja: > Więcej na ten temat

  8. Masz również możliwość przyznawania rabatów na wszystkie sprzedawane towary lub usługi, lub tylko wybrane pozycje. Aby to zrobić, kliknij przycisk przyznaj rabat > Więcej na temat rabatów

  9. Aby zatwierdzić wprowadzone kliknij przycisk finalizuj wizytę. Podczas finalizacji, stany magazynowe zostaną automatycznie zaktualizowane.