Versum pozwala na wyłączenie widoczności pracownika w kalendarzu, bez konieczności usuwania jego konta. 

Pracownik z wyłączonym kalendarzem nie jest wliczany do ilości terminarzy pracowników dostępnych na danym planie abonamentowym.

Po wyłączeniu pracownikowi kalendarza wszystkie jego dane, statystyki oraz historia wizyt zostają zachowane. Pracownik jest nadal widoczny w dziale ustawienia > pracownicy, a jego kalendarz można w dowolnym momencie ponownie włączyć. 

Ponadto pracownik po wyłączeniu kalendarza zachowuje możliwość logowania się do systemu i wykonywania wszystkich czynności, na jakie pozwala mu jego poziom uprawnień, np. obsługi aktywnych kalendarzy pozostałych pracowników, dodawania sprzedaży, wysyłania wiadomości itp. > Więcej na temat poziomów uprawnień


Aby wyłączyć widoczność pracownika w kalendarzu:

  1. Przejdź do działu ustawienia
  2. Kliknij przycisk pracownicy
  3. Na liście pracowników kliknij nazwisko osoby, której terminarz chcesz wyłączyć
  4. Kliknij przycisk edytuj
  5. Odznacz opcję Włącz kalendarz dla pracownika (pracownik wykonuje usługi):


  6. Kliknij przycisk zapisz zmiany znajdujący się u dołu ekranu.