Zdarza się czasami tak, że klient po otrzymaniu wiadomości SMS lub e-mail informuje nas, że nie życzy sobie otrzymywania tego typu wiadomości w przyszłości. Aby pomóc rozwiązać tę kwestię, system Versum umożliwia wyłączenie wysyłki wybranego typu wiadomości pojedynczym klientom.

 

Aby wyłączyć wysyłanie wiadomości do wybranego Klienta

  1. Przejdź do działu klienci
  2. Wyszukaj klienta na liście (możesz skorzystać z wyszukiwarki w lewym górnym rogu)
  3. Kliknij imię i nazwisko klienta, by przejść do jego karty
  4. W karcie klienta kliknij przycisk edytuj
  5. Na dole formularza, w sekcji zaawansowane kliknij opcję pokaż
  6. Masz możliwość wybrać opcje wysyłki:

  7. Zaznacz które opcje powinny zostać zablokowane
  8. Po wybraniu ustawień blokady wysyłki wiadomości, kliknij przycisk zapisz zmiany.

Po zatwierdzeniu zmian, kolejne wiadomości wybranego typu nie będą wysyłane do tego klienta.