Zdarza się czasami tak, że klient po otrzymaniu wiadomości SMS lub e-mail informuje nas, że nie życzy sobie otrzymywania tego typu wiadomości w przyszłości. Aby pomóc rozwiązać tę kwestię, system Versum umożliwia wyłączenie wysyłki wybranego typu wiadomości pojedynczym klientom.

 

Aby wyłączyć wysyłanie wiadomości do wybranego klienta:

  1. Przejdź do działu klienci
  2. Wyszukaj klienta na liście (możesz skorzystać z wyszukiwarki w lewym górnym rogu)
  3. Kliknij imię i nazwisko klienta, by przejść do jego karty
  4. W karcie klienta kliknij przycisk edytuj
  5. Na dole formularza, w sekcji zaawansowane kliknij opcję pokaż
  6. Na liście wiadomości odznacz pola SMS oraz email (lub tylko jedno z nich jeśli klient życzy sobie otrzymywać tylko jeden rodzaj wiadomości) przy typach wiadomości Powiadomienia oraz Wiadomość masowa:


  7. Kliknij przycisk zapisz zmiany.

Po zatwierdzeniu zmian, kolejne wiadomości wybranego typu nie będą wysyłane do tego klienta.