Aby szybko odszukać klientów, którzy przestali korzystać z usług Twojego salonu, możesz użyć filtra nie mają wizyty w salonie. Następnie możesz takim klientom wysłać wiadomość z informacją o promocji, która zachęci ich do ponownych odwiedzin.

 

Aby to zrobić:

  1. Przejdź do działu klienci
  2. Rozwiń listę kryteriów wyszukiwania klikając przycisk + więcej znajdujący się w sekcji Wybierz kryteria w menu po lewej stronie:


  3. Wybierz filtr nie mają wizyty w salonie
  4. Kliknij ikonkę kalendarza i wybierz okres jaki Cię interesuje. 


    Jeśli chcesz wybrać zakres dat, z kalendarza po lewej stronie wybierz datę początkową, a z kalendarza po prawej datę końcową:


  5. Kliknij przycisk zastosuj
  6. Wyświetleni zostaną wszyscy klienci, którzy spełniają kryteria wyszukiwania, czyli tacy, którzy w wybranym okresie nie mieli żadnych wizyt.

Jeśli chcesz znalezionym w ten sposób klientom wysłać wiadomość, która zachęci ich do ponownej wizyty w salonie:

  1. Wykonaj czynności opisane powyżej w punktach 1 - 6
  2. Zaznacz klientów, do których chcesz wysłać wiadomość lub kliknij opcję zaznacz wszystkich, znajdującą się nad listą klientów:


  3. Kliknij przycisk operacje w górnym prawym rogu i wybierz opcję wyślij wiadomość: