Bez potrzeby przechodzenia do karty klienta możesz sprawdzić i wprowadzić wszystkie istotne informacje na temat klienta np. kolor użytej farby do włosów lub wysokość udzielonego rabatu.

Opis klienta widoczny jest zarówno w treści rezerwacji, jaki i na etykiecie pojawiającej się po najechaniu kursorem myszki na rezerwację.




Co ważne, opis klienta będzie widoczny w terminarzu rezerwacji przy każdej wizycie umówionej przez wybranego klienta. Dzięki temu personel salonu będzie miał łatwy dostęp do wszystkich istotnych informacji na temat klienta.


Zmiana opisu klienta w terminarzu wizyt


Aby dodać lub zmienić opis klienta bezpośrednio w kalendarzu:

  1. Kliknij wizytę wybranego klienta
  2. W okienku prezentującym informacje o rezerwacji kliknij imię i nazwisko klienta
  3. W ramce, która się pojawi kliknij napis edytuj opis:



  4. W wyświetlonym edytorze wprowadź opis
  5. Aby zatwierdzić wprowadzone dane kliknij przycisk zapisz zmiany
  6. Wprowadzony opis będzie widoczny przy każdej wizycie wybranego klienta oraz w jego karcie. 


Zmiana opisu klienta w karcie klienta


Jeśli potrzebujesz zmienić opis klienta bez konieczności wyszukiwania wizyty w terminarzu, istnieje możliwość wprowadzenia zmian bezpośrednio w karcie klienta.

 

Aby zmienić opis klienta w karcie klienta:

  1. Kliknij przycisk klienci znajdujący się w górnym menu
  2. Znajdź klienta na liście (możesz skorzystać z wyszukiwarki) i kliknij jego nazwisko
  3. Kliknij odnośnik edytuj opis:

  4. Wprowadź opis
  5. Kliknij przycisk zapisz.