Nieprawidłowe wyświetlanie się systemu Versum może być spowodowane kilkoma powodami. Poniżej przedstawiamy kilka najczęstszych przyczyn:


Przerwa w dostawie internetu


Chwilowa przerwa w dostępie do internetu może sprawić, że nie wszystkie elementy systemu zostaną prawidłowo wczytane. Aby mieć pewność, że korzystamy z najbardziej aktualnej wersji systemu i tego, że wszystko zostało prawidłowo wczytane należy odświeżyć stronę (przeładować stronę) internetową. Aby w pełni odświeżyć stronę należy kliknąć jednocześnie kombinację klawiszy CTRL oraz F5.


Nieaktualna przeglądarka internetowa


Aby zapewnić użytkownikom szybkie i sprawne działanie aplikacji, wykorzystujemy nowe technologie, których nie obsługują starsze wersje przeglądarek. Aktualizacja przeglądarki jest darmowa, daje Ci dostęp do nowych funkcji, zapewnia większe bezpieczeństwo oraz działanie systemu Versum.
Rekomendujemy bezpłatną przeglądarkę Google Chrome, którą można pobrać tutaj.


Włączone powiększenie lub pomniejszenie czcionek w przeglądarce internetowej


Skalowanie czcionek może spowodować, nieprawidłowe wyświetlanie wizyt w terminarzu. Aby wyłączyć pomniejszenie lub powiększenie czcionek należy wcisnąć jednocześnie kombinację klawiszy CTRL oraz 0 (zero). Spowoduje to ustawienie wielkości czcionek na 100% (pierwotny rozmiar).