System Versum umożliwia blokowanie wysyłania wiadomości masowych do klientów, którzy nie chcą ich otrzymywać. Dzięki temu, przy wysyłaniu wiadomości masowej SMS do wybranej grupy (np. Wszyscy klienci), klient który zaznaczył, że nie chce otrzymywać wiadomości zostanie pominięty.

 

Aby zablokować wysyłanie newslettera do konkretnego klienta:

  1. Kliknij przycisk klienci znajdujący się w górnym menu.
  2. Wyszukaj klienta lub wybierz z listy. Kliknij w pozycję przedstawiającą danego klienta.
  3. Kliknij przycisk edytuj 
  4. Kliknij odnośnik pokaż obok pozycji zaawansowane, znajdujący się u dołu strony, powyżej przycisku zapisz zmiany:


  5. By zablokować wysyłanie SMS i/lub email zaznacz pola przy odpowiednich pozycjach. Jeśli dane pole wyboru będzie zaznaczone, wiadomości nie będą wysyłane. W poniższym przykładzie klient nie będzie otrzymywał wiadomości masowych SMS, ale otrzyma masowe wiadomości email:

  6. Kliknij przycisk Zapisz zmiany znajdujący się na dole strony. Teraz przy wysyłaniu wiadomości masowej SMS po wybraniu grupy odbiorców Wszyscy klienci, klient zostanie pominięty. 

Jeśli klient nie życzy sobie otrzymywać również wiadomości email, zaznacz również pole Zablokuj wysyłanie newslettera przez email do tego klienta

Jeśli klient nie chce otrzymywać przypomnień o wizytach, w analogiczny sposób zaznacz odpowiednie opcje w sekcji Przypomnienia (więcej na ten temat)