Zamiast nadpisywać treść istniejącego przypomnienia, masz możliwość tworzenia szablonów wiadomości. Dzięki temu możesz w dowolnej chwili utworzyć nowe przypomnienie, a w razie potrzeby skorzystać z używanego wcześniej szablonu.
Aby utworzyć nowy szablon przypomnienia:
- Przejdź do działu ustawienia
Kliknij przycisk komunikacja z klientem
- Kliknij przycisk więcej, znajdujący się w prawym górnym rogu, a następnie wybierz opcję Szablony przypomnień:
- W zależności od rodzaju wiadomości, jaką chcesz utworzyć, kliknij przycisk nowy szablon sms lub nowy szablon email (oba w prawym górnym rogu):
- Wpisz nazwę, temat (w przypadku szablonu email) oraz treść szablonu.
W treści używaj znaczników danych - system automatycznie zamieni je na dane z terminarza w treści wysyłanej wiadomości.
Dostępne są następujące znaczniki danych:· Nazwa firmy
· Data wizyty
· Godzina wizyty
· Telefon kontaktowy.
W treści wiadomości warto podać numer kontaktowy, ponieważ klient nie będzie mógł oddzwonić na numer z jakiego wysłana zostanie wiadomość. Aby zobaczyć jak wiadomość będzie prezentować się po uzupełnieniu danych, kliknij przycisk podgląd. Jeśli treść nie wymaga zmian, przejdź do kolejnego kroku
Kliknij przycisk dodaj.
Aby skorzystać z utworzonego szablonu:
- Przejdź do działu ustawienia
Kliknij przycisk komunikacja z klientem
- Kliknij przycisk edytuj przypomnienie
- Kliknij opcję wybierz z szablonu, znajdującą się nad polem edycji wiadomości:
- Pojawi się dodatkowe pole wyboru, szablon wiadomości sms/email. Wybierz szablon, z którego chcesz skorzystać:
Kliknij przycisk zapisz zmiany, znajdujący się u dołu ekranu.
Aby edytować szablon przypomnień:
- Przejdź do działu ustawienia
- Kliknij przycisk komunikacja z klientem
- Kliknij przycisk więcej, znajdujący się w prawym górnym rogu, a następnie wybierz opcję Szablony przypomnień:
Kliknij odnośnik edytuj na wysokości szablonu, który chcesz edytować:
Po wprowadzeniu wymaganych zmian, kliknij przycisk zapisz zmiany.