Automatyczne przypomnienia o wizytach pomagają ograniczyć liczbę nieodbytych wizyt nawet do 70%! Jeśli jednak nie chcesz z nich korzystać, możesz zablokować ich wysyłanie. 


uwaga: Masz również możliwość zablokowania wysyłki przypomnień tylko dla konkretnego klienta. Dzięki temu wszyscy pozostali klienci będą nadal otrzymywać przypomnienia. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w artykule Jak zablokować wysyłanie przypomnień do pojedynczego klienta


Aby zablokować wysyłkę przypomnień do wszystkich klientów:


  1. Zaloguj się jako administrator
  2. Kliknij przycisk ustawienia w menu po lewej stronie
  3. Kliknij przycisk komunikacja z klientem

  4. Kliknij przycisk edytuj przypomnienie, znajdujący się w prawym górnym rogu
  5. U dołu strony, w punkcie 4. status przypomnienia, wybierz opcję Przypomnienie nieaktywne.

W dowolnym momencie możesz ponownie włączyć wysyłanie przypomnień. Instrukcję znajdziesz w artykule Przypomnienia o wizytach.