Automatyczne przypomnienia o wizytach pomagają ograniczyć liczbę nieodbytych wizyt nawet do 70%! Jeśli jednak nie chcesz z nich korzystać, możesz zablokować ich wysyłanie.
Uwaga: Masz również możliwość zablokowania wysyłki przypomnień tylko dla konkretnego klienta. Dzięki temu wszyscy pozostali klienci będą nadal otrzymywać przypomnienia. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w artykule Jak zablokować wysyłanie przypomnień do pojedynczego klienta
Aby zablokować wysyłkę przypomnień do wszystkich klientów:
- Zaloguj się jako administrator
- Kliknij przycisk ustawienia w menu po lewej stronie
Kliknij przycisk komunikacja z klientem
- Kliknij przycisk edytuj przypomnienie, znajdujący się w prawym górnym rogu
- W punkcie 4. status przypomnienia, wybierz opcję Przypomnienie nieaktywne:
W dowolnym momencie możesz ponownie włączyć wysyłanie przypomnień. Instrukcję znajdziesz w artykule Przypomnienia o wizytach.