Automatyczne przypomnienia o wizytach są korzystne zarówno dla usługodawcy (pomagają zredukować liczbę nieodbytych wizyt), jak i klienta, który ma pewność, że w stosownym czasie otrzyma przypomnienie i nie zapomni o wizycie. 


Niektórzy klienci mogą jednak nie życzyć sobie otrzymywania przypomnień. W takim przypadku Versum daje Ci możliwość zablokowania wysyłki do konkretnego klienta (wszyscy pozostali klienci nadal będą otrzymywać przypomnienia).


uwaga: poniższa instrukcja dotyczy blokowania automatycznych przypomnień o wizytach. Jeśli chcesz zablokować wiadomości masowe (newslettery), skorzystaj z artykułu Blokowanie wysyłania wiadomości masowych dla konkretnego klienta


Aby zablokować wysyłkę przypomnień dla konkretnego klienta:


  1. Kliknij przycisk klienci znajdujący się w menu po lewej stronie
  2. Wyszukaj klienta korzystając z wyszukiwarki lub znajdź go na liście
  3. Kliknij nazwisko klienta
  4. Kliknij przycisk edytuj w prawym, górnym rogu
  5. Kliknij odnośnik pokaż obok pozycji zaawansowane, znajdujący się u dołu strony:


  6. Aby zablokować wysyłanie przypomnień SMS lub/oraz email, zaznacz pola przy odpowiednich pozycjach w sekcji Komunikacja z klientem. Jeśli dane pole wyboru będzie zaznaczone, wiadomości tego typu nie będą wysyłane. W poniższym przykładzie klient nie otrzyma wiadomości email, ale otrzyma wiadomości SMS:

    Wskazówka: Komunikacja z klientem obejmuje: przypomnienia o wizytach, potwierdzenia rezerwacji wizyt, potwierdzenia zmiany rezerwacji wizyt, potwierdzenia anulowania wizyt, życzenia urodzinowe, życzenia imienionowe.
    W ten sam sposób możesz również zablokować inne wiadomości wysyłane do klienta - wiadomości masowe (newslettery), wiadomości wysyłane w ramach Programu LojalnościowegoMarketingu Automatycznego czy systemu komentarzy.

    C7Ewaww8egKz69tm89aDc061WLAn3DPCAA.png

    • Kliknij przycisk Zapisz zmiany znajdujący się na dole strony.