Automatyczne przypomnienia o wizytach są korzystne zarówno dla usługodawcy (pomagają zredukować liczbę nieodbytych wizyt), jak i klienta, który ma pewność, że w stosownym czasie otrzyma przypomnienie i nie zapomni o wizycie.
Niektórzy klienci mogą jednak nie życzyć sobie otrzymywania przypomnień. W takim przypadku Versum daje Ci możliwość zablokowania wysyłki do konkretnego klienta (wszyscy pozostali klienci nadal będą otrzymywać przypomnienia).
Uwaga: poniższa instrukcja dotyczy blokowania automatycznych przypomnień o wizytach. Jeśli chcesz zablokować wiadomości masowe (newslettery), skorzystaj z artykułu Blokowanie wysyłania wiadomości masowych dla konkretnego klienta
Aby zablokować wysyłkę przypomnień dla konkretnego klienta:
- Kliknij przycisk klienci znajdujący się w menu po lewej stronie
- Wyszukaj klienta korzystając z wyszukiwarki lub znajdź go na liście
- Kliknij nazwisko klienta
- Kliknij przycisk edytuj w prawym, górnym rogu
- Kliknij odnośnik pokaż obok pozycji zaawansowane, znajdujący się u dołu strony:
- Wyświetlone zostaną typy wiadomości, które możesz zablokować lub odblokować dla danego klienta. Aby zablokować wysyłanie przypomnień SMS lub/oraz email, odznacz odpowiednie pole dla typu wiadomości Powiadomienia. Jeśli dane pole wyboru nie będzie zaznaczone, wiadomości tego typu nie będą wysyłane. W poniższym przykładzie klient nie otrzyma wiadomości email, ale otrzyma wiadomości SMS:
Wskazówka: Powiadomienia obejmują: przypomnienia o wizytach, potwierdzenia rezerwacji wizyt, potwierdzenia zmiany rezerwacji wizyt, potwierdzenia anulowania wizyt.
W ten sam sposób możesz również zablokować inne wiadomości wysyłane do klienta - wiadomości masowe (newslettery), życzenia urodzinowe oraz imieninowe, wiadomości wysyłane w ramach Programu Lojalnościowego, Marketingu Automatycznego czy systemu komentarzy. - Kliknij przycisk Zapisz zmiany znajdujący się na dole strony.