Co to jest?
Niektóre usługi wymagają regularnego powtarzania lub umawiania się na wizyty kontrolne. Dzięki tej funkcji klient otrzyma w stosownym czasie automatyczną wiadomość, która przypomni mu o tym, że pora umówić się na kolejną wizytę.
Możesz dodać osobne przypomnienia dla poszczególnych usług, definiując treść i czas wysyłki każdego z nich. Dzięki temu klient otrzyma wszystkie istotne informacje, a wiadomość zostanie zawsze wysłana w optymalnym momencie.
Dlaczego warto?
Często zdarza się, że klienci zapominają umówić się na wizytę kontrolną lub kolejną wizytę w ramach cyklicznie wykonywanej usługi. Automatyczne przypomnienie minimalizuje to ryzyko i motywuje klienta do regularnych wizyt. Pomoże Ci to uzyskać lepsze efekty cyklicznie wykonywanych usług oraz zwiększyć lojalność klientów, a w konsekwencji również Twoje przychody.
Jak uruchomić kampanię "wizyta cykliczna"?
Wiadomości wysyłane w ramach kampanii przypisane są do konkretnej usługi. Dzieje się tak, ponieważ dane zabiegi należy powtarzać z określoną dla nich częstotliwością. Dzięki temu w przypomnienie o wizycie kontrolnej lub konieczności powtórzenia zabiegu zostanie zawsze wysłane w czasie odpowiednim dla danej usługi.
Aby dodać nowe przypomnienie w ramach kampanii "wizyta cykliczna":
- Przejdź do działu ustawienia
Kliknij przycisk Marketing Automatyczny
- Z menu po lewej stronie wybierz opcję Wizyta cykliczna
- Kliknij przycisk nowe przypomnienie
- W punkcie pierwszym wpisz nazwę przypomnienia
- Wybierz usługę lub usługi (możesz utworzyć wspólne przypomnienie dla kilku usług)
- Określ czas od wizyty, po którym wysłane zostanie przypomnienie
Uwaga: jako miesiąc przyjmowany jest okres 30 dni. "3 miesiące" i "6 miesięcy" to odpowiednio 90 i 180 dni - W punkcie czwartym wybierz rodzaj wiadomości:
SMS - wysłana zostanie wyłącznie wiadomość SMS
Email - wysłana zostanie wyłącznie wiadomość email
Preferuj wiadomość SMS - jeśli w karcie klienta podano prawidłowy numer telefonu, wiadomość zostanie wysłana jako SMS. W przeciwnym wypadku zostanie wysłany email.
Preferuj wiadomość email - Jeśli w karcie klienta podano prawidłowy adres email, wiadomość zostanie wysłana jako email. W przeciwnym wypadku zostanie wysłany SMS. - Zapoznaj się z domyślnym tekstem przypomnienia. W razie potrzeby zmodyfikuj go lub utwórz zupełnie nową wiadomość
- Kliknij przycisk dodaj wiadomość, znajdujący się u dołu strony.
Aby edytować lub usunąć przypomnienie w ramach kampanii "Wizyta cykliczna":
- Przejdź do działu ustawienia
- Kliknij przycisk Marketing Automatyczny
- Z menu po lewej stronie wybierz opcję Wizyta cykliczna
- Kliknij nazwę przypomnienia, które chcesz edytować:
- Jeśli chcesz zmienić nazwę, treść, czas wysyłki lub wyłączyć przypomnienie, kliknij przycisk więcej, a następnie wybierz opcję edytuj.
Jeśli chcesz usunąć przypomnienie, kliknij przycisk więcej i wybierz opcję usuń przypomnienie: