Pierwsze wrażenie jest najważniejsze zarówno w życiu prywatnym jak i w zawodowym. To jak klient zapamięta Twój salon to nie tylko efekt pięknej fryzury czy gładkiej skóry. To także emocje, które towarzyszyły wizycie. I właśnie na nie możesz teraz wpłynąć, wysyłając do klienta podziękowanie za to, że Cię odwiedził lub pytając o wrażenia. Sama pamięć o kliencie oraz troska o niego już buduje pozytywną relację i zbliża Cię do ponownego spotkania z tym nowym, a może już stałym klientem.


Jak to działa?


Kampania “dbaj o pierwsze wrażenie” umożliwia Ci automatyczne wysyłanie wiadomości do nowych klientów dzień po ich pierwszej wizycie w salonie. Treść wiadomości możesz ustalić samodzielnie lub skorzystać z gotowego szablonu. W wiadomości możesz podziękować za skorzystanie z usług salonu, zapytać o wrażenia lub zachęcić do kolejnej wizyty oferując atrakcyjną promocję. Wystarczy jak raz ustalisz treść wiadomości, a system automatycznie będzie wysyłał wiadomości SMS do Twoich nowych klientów. 

Co więcej, możesz ustalić też treść drugiej i trzeciej wiadomości, które będą wysyłane do nowych klientów kolejno po 4 i 8 tygodniach od pierwszej wizyty, chyba, że klient wcześniej odwiedzi Cię po raz drugi.


Uwaga: jeśli klient po otrzymaniu którejś z wiadomości umówi się na wizytę, kolejne wiadomości kampanii "Dbaj o pierwsze wrażenie" nie zostaną wysłane.
Jeśli chcesz, aby klient otrzymał wiadomość po kolejnej wizycie, skorzystaj z kampanii "Zaoferuj więcej".


Dlaczego warto?


Statystyki wskazują, że moment po pierwszej wizycie jest krytyczny dla utrzymania klienta - to wtedy zazwyczaj klienci decydują czy skorzystają ponownie z usług salonu. Z tego powodu możliwość wpłynięcia na ich decyzję właśnie w tym momencie jest niezwykle wartościowa.

Kampania “dbaj o pierwsze wrażenie” zwiększy liczbę klientów powracających do Twojego salonu po pierwszej wizycie nawet o 60%. Raz ustawiona kampania działa automatycznie i nie wymaga obsługi. Zadbaj o to, aby każdy nowy klient stawał się Twoim stałym bywalcem.



Aby uruchomić kampanię "dla klientów po pierwszej wizycie":

  1. Przejdź do działu ustawienia
  2. Kliknij przycisk marketing automatyczny

  3. Z menu po lewej stronie wybierz opcję Dbaj o pierwsze wrażenie
  4. Zapoznaj się z treścią domyślnych wiadomości. W razie potrzeby zmodyfikuj treść, lub utwórz zupełnie nowe wiadomości
  5. Po upewnieniu się, że wiadomości zawierają odpowiednie treści, zmień status kampanii na aktywny, klikając włącz:


Zobacz również: 

Jak sprawdzić skuteczność kampanii "Dbaj o pierwsze wrażenie"