Kiedy nowy klient odwiedza Cię po raz drugi jest to na pewno powód do radości. Twój salon zrobił dobre pierwsze wrażenie i klient obdarzył Cię zaufaniem. Teraz masz szansę sprawić aby klient wracał do Ciebie regularnie. To doskonały moment żeby pokazać mu, że możesz zaoferować znacznie więcej niż usługi, z którymi Cię do tej pory kojarzył.


Jak to działa?


Kampania Zaoferuj więcej pozwala Ci na automatyczne wysyłanie wiadomości do klientów, którzy dwukrotnie skorzystali usług salonu. Kampania ma za zadanie pielęgnować wciąż delikatną relację z klientem, a jednocześnie zachęcić go do zwiększenia zakupów w Twoim salonie.


Wystarczy, że raz ustalisz treść wiadomości, a system będzie automatycznie wysyłał SMS-y. Klient otrzyma trzy wiadomości. Pierwsza zostanie wysłana następnego dnia po drugiej wizycie w salonie. Kolejne dwie odpowiednio po 4 i 8 tygodniach od drugiej wizyty, chyba, że klient wcześniej odwiedzi Cię po raz kolejny.


Dlaczego warto?


Na tym etapie relacji z klientem masz możliwość wpłynąć na to czy będzie postrzegał Cię jako specjalistę od jednej usługi czy jako eksperta w szerokiej gamie zabiegów. 

Kampania Zaoferuj więcej zwiększy liczbę nowych klientów korzystających z kilku usług salonu lub kupujących dodatkowe produkty nawet o 40%. Raz ustawiona kampania działa automatycznie i nie wymaga obsługi. Dbaj o to, aby nowi klienci korzystali z pełnego zakresu Twoich usług. Oni będą szczęśliwi, że w jednym miejscu znajdą wszystko czego potrzebują, a Ty zwiększysz swoje przychody.


Jak uruchomić kampanię "dla klientów po drugiej wizycie"?

  1. Przejdź do działu ustawienia
  2. Kliknij przycisk Marketing Automatyczny
  3. Z menu po lewej stronie wybierz opcję Zaoferuj więcej
  4. Zapoznaj się z treścią domyślnych wiadomości. W razie potrzeby zmodyfikuj treść, lub utwórz zupełnie nowe wiadomości
  5. Po upewnieniu się, że wiadomości zawierają odpowiednie treści, zmień status kampanii na aktywny, klikając włącz.


Zobacz również:

Jak sprawdzić skuteczność kampanii "Zaoferuj więcej"