Co to jest?


Klienci otrzymają wiadomość z potwierdzeniem rezerwacji, zawierające datę oraz godzinę wizyty.

 

Dlaczego warto?

 

Wiadomość z potwierdzeniem dodania terminu to doskonała forma utrwalenia daty i godziny wizyty oraz pozostawienia numeru kontaktowego na wypadek gdyby klient chciał się skontaktować. Jest to również świetna okazja, aby poinformować klienta o promocjach oraz nadchodzących wydarzeniach.


Jak uruchomić potwierdzenie nowej rezerwacji?

  1. Przejdź do działu ustawienia
  2. Kliknij przycisk komunikacja z klientem

  3. Z menu po lewej stronie wybierz opcję Nowa rezerwacja
  4. Kliknij przycisk edytuj, znajdujący się po prawej stronie:


  5. Wybierz typ wiadomości:

    · SMS - Wysłana zostanie wyłącznie wiadomość SMS. 
    · email - Wysłana zostanie wyłącznie wiadomość email.
    · SMS i email - Wysłana zostanie wiadomość SMS oraz email.
    · Preferuj wiadomość SMS - Jeśli w karcie klienta podano prawidłowy numer telefonu, wiadomość zostanie wysłana jako SMS. W przeciwnym wypadku zostanie wysłany email.
    · Preferuj wiadomość email - Jeśli w karcie klienta podano prawidłowy adres email, wiadomość zostanie wysłana jako email. W przeciwnym wypadku zostanie wysłany SMS.


  6. Zapoznaj się z treścią domyślnych wiadomości. W razie potrzeby zmodyfikuj treść, lub utwórz zupełnie nowe wiadomości
  7. W punkcie 3. status kampanii, kliknij rozwijalne menu i wybierz opcję Kampania aktywna:


  8. Po upewnieniu się, że wiadomości zawierają odpowiednie treści, kliknij przycisk zapisz zmiany.