Co to jest?
Klienci otrzymają wiadomość z potwierdzeniem rezerwacji, zawierające datę oraz godzinę wizyty.
Dlaczego warto?
Wiadomość z potwierdzeniem dodania terminu to doskonała forma utrwalenia daty i godziny wizyty oraz pozostawienia numeru kontaktowego na wypadek gdyby klient chciał się skontaktować. Jest to również świetna okazja, aby poinformować klienta o promocjach oraz nadchodzących wydarzeniach.
Aby uruchomić potwierdzenie nowej rezerwacji:
- Przejdź do działu ustawienia
Kliknij przycisk komunikacja z klientem
- Z menu po lewej stronie wybierz opcję Nowa rezerwacja
- Kliknij przycisk edytuj, znajdujący się po prawej stronie:
- Wybierz typ wiadomości:
· SMS (na koszt Moment.pl) - Wysłana zostanie wiadomość SMS sponsorowana przez Moment.pl (opcja dostępna tylko dla salonów z aktywną wizytówką na Moment.pl > Dowiedz się więcej.
· SMS - Wysłana zostanie wyłącznie wiadomość SMS.
· email - Wysłana zostanie wyłącznie wiadomość email.
· SMS i email - Wysłana zostanie wiadomość SMS oraz email.
· Preferuj wiadomość SMS - Jeśli w karcie klienta podano prawidłowy numer telefonu, wiadomość zostanie wysłana jako SMS. W przeciwnym wypadku zostanie wysłany email.
· Preferuj wiadomość email - Jeśli w karcie klienta podano prawidłowy adres email, wiadomość zostanie wysłana jako email. W przeciwnym wypadku zostanie wysłany SMS. - Zapoznaj się z treścią domyślnych wiadomości. W razie potrzeby zmodyfikuj treść, lub utwórz zupełnie nowe wiadomości
- W punkcie 3. status kampanii, kliknij rozwijalne menu i wybierz opcję Kampania aktywna:
- Po upewnieniu się, że wiadomości zawierają odpowiednie treści, kliknij przycisk zapisz zmiany.