Co to jest?
Klient otrzymuje wiadomość z potwierdzeniem zmiany terminu rezerwacji oraz podaje nową datę i godzinę wizyty, np. po telefonicznym lub internetowym przełożeniu spotkania.
Dlaczego warto?
Wiadomość pozwala utrwalić klientowi nowy termin wizyty, a dodatkowo jest okazją, aby zareklamować klientowi produkt, usługę lub poinformować go o aktualnej promocji.
Aby uruchomić powiadomienie "zmiana terminu":
- Przejdź do działu ustawienia
Kliknij przycisk komunikacja z klientem
- Z menu po lewej stronie wybierz opcję Zmiana terminu
- Kliknij przycisk edytuj po prawej stronie:
- Wybierz typ wiadomości:
· SMS - Wysłana zostanie wyłącznie wiadomość SMS.
· email - Wysłana zostanie wyłącznie wiadomość email.
· SMS i email - Wysłana zostanie wiadomość SMS oraz email.
· Preferuj wiadomość SMS - Jeśli w karcie klienta podano prawidłowy numer telefonu, wiadomość zostanie wysłana jako SMS. W przeciwnym wypadku zostanie wysłany email.
· Preferuj wiadomość email - Jeśli w karcie klienta podano prawidłowy adres email, wiadomość zostanie wysłana jako email. W przeciwnym wypadku zostanie wysłany SMS. - Zapoznaj się z treścią domyślnych wiadomości. W razie potrzeby zmodyfikuj treść, lub utwórz zupełnie nowe wiadomości
- W punkcie 3. status kampanii, wybierz opcję Kampania aktywna:
- Po upewnieniu się, że wiadomości zawierają odpowiednie treści, kliknij przycisk zapisz zmiany.
Wskazówka: Powiadomienie zostanie wysłane tylko w przypadku, gdy zmiana terminu nastąpi wcześniej niż 60 minut przed nowym terminem wizyty.