Co to jest?
Poinformuj klienta o anulowaniu jego rezerwacji (np. po tym jak telefonicznie odwołał wizytę). Dodatkowo możesz wykorzystać taką wiadomość, aby przekazać informację o aktualnej promocji albo zniżce na wybrane produkty, a także zachęcić klienta do umówienia nowego terminu wizyty.
Dlaczego warto?
Wiadomość z potwierdzeniem podkreśla profesjonalną obsługę klienta i stanowi dodatkową okazję reklamową oraz zachętę do ponownego skorzystania z Twoich usług w przyszłości.
Aby uruchomić powiadomienie "anulowanie rezerwacji":
- Przejdź do działu ustawienia
Kliknij przycisk komunikacja z klientem
- Z menu po lewej stronie wybierz opcję Anulowanie rezerwacji
- Kliknij przycisk edytuj po prawej stronie:
- Wybierz typ wiadomości:
Preferuj wiadomość SMS - jeśli w karcie klienta podano prawidłowy numer telefonu, wiadomość zostanie wysłana jako SMS. W przeciwnym wypadku zostanie wysłany email.
Preferuj wiadomość email - Jeśli w karcie klienta podano prawidłowy adres email, wiadomość zostanie wysłana jako email. W przeciwnym wypadku zostanie wysłany SMS. - Zapoznaj się z treścią domyślnych wiadomości. W razie potrzeby zmodyfikuj treść, lub utwórz zupełnie nowe wiadomości
- W punkcie 3. status kampanii, wybierz opcję Kampania aktywna:
- Po upewnieniu się, że wiadomości zawierają odpowiednie treści, kliknij przycisk zapisz zmiany.