Co to jest?


Poinformuj klienta o anulowaniu jego rezerwacji (np. po tym jak telefonicznie odwołał wizytę). Dodatkowo możesz wykorzystać taką wiadomość, aby przekazać informację o aktualnej promocji albo zniżce na wybrane produkty, a także zachęcić klienta do umówienia nowego terminu wizyty.


Dlaczego warto?


Wiadomość z potwierdzeniem podkreśla profesjonalną obsługę klienta i stanowi dodatkową okazję reklamową oraz zachętę do ponownego skorzystania z Twoich usług w przyszłości.


Jak uruchomić powiadomienie "anulowanie rezerwacji"?

  1. Przejdź do działu ustawienia
  2. Kliknij przycisk komunikacja z klientem

  3. Z menu po lewej stronie wybierz opcję Anulowanie rezerwacji
  4. Kliknij przycisk edytuj po prawej stronie:


  5. Wybierz typ wiadomości:

    Preferuj wiadomość SMS - jeśli w karcie klienta podano prawidłowy numer telefonu, wiadomość zostanie wysłana jako SMS. W przeciwnym wypadku zostanie wysłany email. 
    Preferuj wiadomość email - Jeśli w karcie klienta podano prawidłowy adres email, wiadomość zostanie wysłana jako email. W przeciwnym wypadku zostanie wysłany sms.


  6. Zapoznaj się z treścią domyślnych wiadomości. W razie potrzeby zmodyfikuj treść, lub utwórz zupełnie nowe wiadomości
  7. W punkcie 3. status kampanii, wybierz opcję Kampania aktywna:


  8. Po upewnieniu się, że wiadomości zawierają odpowiednie treści, kliknij przycisk zapisz zmiany.