Jeśli klient nie pojawia się w Twoim salonie od dłuższego czasu, istnieje ryzyko, że stracisz go na zawsze. Klient mógł zacząć korzystać z usług konkurencji lub zwyczajnie o Tobie zapomniał. Teraz możesz skutecznie walczyć o swoich klientów i zadbać o to, aby od Ciebie nie odchodzili.


Jak to działa?


Kampania Nie trać klientów pozwala Ci na automatyczne wysyłanie wiadomości do klientów, którzy od dawna nie skorzystali z Twoich usług. Wystarczy, że raz ustalisz treść wiadomości, a system wyśle SMS lub email za każdym razem kiedy jakiś klient przestanie Cię odwiedzać. Termin wysłania i treść wiadomości możesz dostosować do specyfiki Twojego biznesu.


Nie zmarnuj tej szansy na pisanie grzeczności i banałów. W końcu walczysz o klienta. Zaoferuj atrakcyjny rabat kwotowy, podkreślaj ważne zmiany na lepsze jakie zaszły w salonie i opowiadaj o wyraźnych korzyściach dla klienta.


Dlaczego warto?


Nawet zadowoleni klienci mogą nie wrócić na kolejną wizytę, jeśli im o sobie nie przypomnisz. Wysłana w odpowiednim czasie wiadomość pomoże Ci zwiększyć lojalność klientów i zminimalizuje ryzyko ich utraty. Na tych klientów, którzy mieli zamiar od Ciebie odejść podziała wyraźna korzyść, którą im zaoferujesz. Utrzymanie dotychczasowego klienta jest nawet 6 razy tańsze niż pozyskanie nowego, dlatego warto o niego walczyć.



Jak uruchomić kampanię "dawno Cię u nas nie było"?

  1. Przejdź do działu ustawienia
  2. kliknij przycisk marketing automatyczny

  3. z menu po lewej stronie wybierz opcję Nie trać klientów
  4. kliknij przycisk rozpocznij konfigurację, znajdujący się w prawym górnym rogu ekranu
  5. wybierz typ wiadomości:

    Preferuj wiadomość SMS - jeśli w karcie klienta podano prawidłowy numer telefonu, wiadomość zostanie wysłana jako SMS. W przeciwnym wypadku zostanie wysłany email. 
    Preferuj wiadomość email - Jeśli w karcie klienta podano prawidłowy adres email, wiadomość zostanie wysłana jako email. W przeciwnym wypadku zostanie wysłany sms.


  6. wybierz czas od ostatniej wizyty klienta, po którym zostanie wysłana wiadomość
  7. zapoznaj się z treścią domyślnych wiadomości. W razie potrzeby zmodyfikuj treść, lub utwórz zupełnie nowe wiadomości
  8. po upewnieniu się, że wiadomości zawierają odpowiednie treści, kliknij przycisk zapisz zmiany.