Ustawienia zaawansowane rezerwacji online pomogą Ci ustalić z jakim wyprzedzeniem klienci będą mogli się umawiać na wizyty oraz inne parametry, dzięki którym skonfigurujesz rezerwację online według swoich potrzeb i dostosujesz ją do specyfiki działania Twojej firmy i Twojego regulaminu.
Aby edytować ustawienia zaawansowane:
- Zaloguj się jako administrator
- W menu po lewej stronie, kliknij przycisk ustawienia
- Kliknij przycisk rezerwacja online
- Kliknij przycisk edytuj ustawienia w prawym górnym rogu
- W sekcji zaawansowane, kliknij odnośnik pokaż
- Dostosuj ustawienia do specyfiki działania swojego salonu. Więcej informacji na temat poszczególnych opcji znajdziesz poniżej.
Po wprowadzeniu zmian kliknij przycisk zapisz zmiany u dołu strony.
Dostępne są następujące parametry:
- Domyślne odstępy czasu w jakich możliwe jest dodanie rezerwacji online
Korzystając z tej opcji określisz które terminy będą dostępne do zarezerwowania przez internet. Przykłady dla pracownika, który przyjmuje od godziny 10:00 i ma wolny kalendarz:
- co 15 minut: 10:00, 10:15, 10:30, 10:45, itp.
- co pół godziny: 10:00, 10:30, 11:00, itp.
- co godzinę: 10:00, 11:00, 12:00, itp.
- co dwie godziny: 10:00, 12:00, 14:00, itp.
Najlepiej aby wybrany odstęp czasu odpowiadał średniemu czasowi trwania wizyty w Twoim salonie. Sprawi to, że wizyty będą umawiane jedna po drugiej. - Limit czasu na rezerwację
Tutaj określisz na jaki czas przed planowanym terminem wizyty można go zarezerwować. Przykładowo, jeśli wybierzesz opcję "2 godziny", to termin o godzinie 12:00 Klienci będą mogli zarezerwować online najpóźniej o godzinie 10:00. - Rezerwacje w przyszłości
Tutaj określisz jak daleko w przyszłość klienci mogą samodzielnie umawiać wizyty online. - Zmiana terminu rezerwacji
Tutaj określisz minimalny okres przed planowanym terminem wizyty, w którym możliwa jest zmiana.