Jeśli nie chcesz, aby któryś z pracowników widoczny był w panelu rezerwacji, możesz wyłączyć dla niego rezerwację online. Taki pracownik nadal będzie miał swój terminarz wizyt, ale klienci nie będą mogli umawiać się do niego przez internet. 


Aby wyłączyć rezerwację online dla pojedynczego pracownika:


  1. Zaloguj się do Versum jako administrator
  2. Przejdź do działu ustawienia
  3. Kliknij przycisk rezerwacja online:

  4. Z menu po lewej stronie wybierz opcję Pracownicy:


  5. Kliknij odnośnik wyłącz, znajdujący się obok statusu rezerwacji online pracownika:


  6. Potwierdź wyłączenie rezerwacji online dla pracownika. 
  7. Zobaczysz, że zmieni się status rezerwacji online, a po prawej stronie pokazany zostanie powód, dla którego rezerwacja online jest niedostępna. "Zablokowano rezerwację" oznacza, że dany pracownik ma swój terminarz wizyt, ale zablokowano dla niego rezerwację online w sposób opisany powyżej. "Wyłączony kalendarz" oznacza, że pracownik nie jest dostępny w rezerwacji online, ponieważ nie ma własnego terminarza (np. jest właścicielem salonu lub recepcjonistą):