Realizacja niektórych usług pozwala na obsłużenie kilku klientów równocześnie. Versum umożliwia dodanie kilku wizyt w tym samym czasie, dzięki czemu w łatwy sposób zarejestrujesz wizyty wszystkich klientów.
Aby dodać kilka wizyt jednocześnie, wystarczy po dodaniu pierwszej wizyty (> więcej na temat dodawania wizyt) kliknąć w puste pole obok tej wizyty, na wysokości godziny, na którą chcemy umówić klienta:
Pojawi się standardowe okno dodawania wizyty:
Po uzupełnieniu danych i dodaniu kolejnej wizyty pojawi się ona w terminarzu pracownika:
W analogiczny sposób można dodać kilka zachodzących na siebie wizyt, a w terminarzu pracownika zawsze pojawi się wolne miejsce na dodanie kolejnych, jeśli zajdzie taka potrzeba:
Wskazówka: Versum umożliwia również dodanie przerw w usługach, dzięki czemu czas zdefiniowany jako przerwa zwolni się w kalendarzu pracownika i będzie dostępny w panelu rezerwacji online. > Dowiedz się więcej na temat przerw w usługach.