Korzystając z dodatku Program Lojalnościowy masz możliwość edycji domyślnych oraz dodawania własnych nagród. Dzięki temu dostosujesz dodatek do własnych potrzeb - nagrodami mogą być np. usługi i produkty, które chcesz wypromować. 


Dodawanie nagrody - dane podstawowe 


  1. Przejdź do działu ustawienia
  2. W sekcji Ustawienia dodatków kliknij przycisk program lojalnościowy:

  3. W menu po lewej stronie kliknij opcję Nagrody:


  4. Kliknij przycisk dodaj nagrodę w prawym górnym rogu
  5. Wpisz nazwę nagrody
  6. W polu Wartość PLN wpisz wartość kwotową nagrody.

    Wskazówka: Wartość nagrody określa ile ta nagroda jest warta dla klienta (czyli ile musiałby normalnie zapłacić, aby ją nabyć). Jeśli uzupełnisz pole Wartość PLN, Versum korzystając z ustalonego przelicznika punktów automatycznie uzupełni pole Wartość pkt, czyli ilość punktów potrzebną do zdobycia nagrody. Przykładowo, jeśli 1 zł = 10 pkt, to nagroda warta 100 zł będzie wymagała 1000 punktów do odebrania (odpowiada to rabatowi w wysokości 10%).

  7. Jeśli nie wpisałeś/aś nic w polu 2. Wartość PLN, w polu 3. Wartość pkt wpisz ilość punktów, jaką będzie musiał zdobyć klient, aby odebrać nagrodę. W przeciwnym razie przejdź do kolejnego kroku.
  8. Zaznacz pole wyboru 4. Nagroda promowana, jeśli chcesz wyróżnić nagrodę na pierwszej stronie listy nagród w panelu rezerwacji online:

  9. Kliknij przycisk dodaj zdjęcia, aby przy nagrodzie na liście nagród pojawiło się jej zdjęcie. 

    Wskazówka: Jest to szczególnie istotne w przypadku nagród wyróżnionych 

  10. Jeśli na tym etapie chcesz zapisać nagrodę, kliknij przycisk zapisz. Aby podać dodatkowe informacje, takie jak np. ilość dostępnych sztuk danej nagrody, postępuj według instrukcji podanych poniżej.



Dodawanie nagrody - dodatkowe informacje


Dostępne są następujące dodatkowe dane:


Kategoria - W polu 6., wybierz kategorię, do której będzie należeć nagroda. Jeśli oferujesz większą liczbę nagród, w panelu rezerwacji online możliwe będzie wyświetlenie tylko nagród z danej kategorii


Ilość sztuk - określa ilość dostępnych nagród, jeśli dana nagroda dostępna jest w limitowanej ilości (np. kilka sztuk danego produktu). Po wyczerpaniu ilości dostępnych sztuk, nagroda zniknie z katalogu nagród (klienci nie będą mogli jej wybrać).


Dodatkowa płatność przy odbiorze - określa ile klient będzie musiał dopłacić, aby odebrać daną nagrodę (poza pobraniem punktów programy lojalnościowego z jego konta).


Opis - opis nagrody widoczny będzie dla klientów w panelu rezerwacji online po kliknięciu w nazwę danej nagrody. Możesz w nim podać powód, dla którego warto wybrać daną nagrodę.


Po podaniu dodatkowych informacji, kliknij przycisk zapisz, znajdujący się u dołu strony.