Aby dany klient mógł gromadzić punkty i wymieniać je na nagrody, należy włączyć Program Lojalnościowy na jego koncie. Można to zrobić podczas dodawania nowego klienta lub poprzez edycję karty klienta. 


Wskazówka: Klient może również samodzielnie przystąpić do Programu Lojalnościowego poprzez panel rezerwacji online. 



Włączanie Programu Lojalnościowego przez pracownika salonu - dodawanie nowego klienta


  1. Przejdź do działu klienci, a następnie kliknij przycisk dodaj klienta, znajdujący się w prawym górnym rogu

    Wskazówka: szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w artykule Dodawanie klientów

  2. Uzupełnij pola 1-5 (jeśli potrzebujesz więcej informacji na ten temat, znajdziesz je w powyższym artykule)
  3. W punkcie 6. Lojalność kliknij przycisk tak:

  4. Opcjonalnie uzupełnij pozostałe pola na karcie klienta 
  5. Kliknij przycisk dodaj klienta.


Włączanie Programu Lojalnościowego przez pracownika salonu - istniejący klient


  1. Przejdź do działu klienci
  2. Znajdź klienta, którego dane chcesz zmienić (możesz skorzystać z wyszukiwarki po lewej stronie)
  3. Kliknij imię i nazwisko klienta
  4. Z menu po lewej stronie wybierz opcję program lojalnościowy:


  5. Kliknij przycisk aktywuj program lojalnościowy:



Wskazówka: Możesz również włączyć Program Lojalnościowy istniejącemu klientowi poprzez edycję karty klienta i kliknięcie w punkcie 6. Lojalność przycisku tak. Więcej na temat edycji klienta znajdziesz w artykule Edycja klienta.