Aby dany klient mógł gromadzić punkty i wymieniać je na nagrody, należy włączyć Program Lojalnościowy na jego koncie. Można to zrobić podczas dodawania nowego klienta lub poprzez edycję karty klienta.
Włączanie Programu Lojalnościowego przez pracownika salonu - dodawanie nowego klienta
- Przejdź do działu klienci, a następnie kliknij przycisk dodaj klienta, znajdujący się w prawym górnym rogu
Wskazówka: szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w artykule Dodawanie klientów - Uzupełnij pola 1-5 (jeśli potrzebujesz więcej informacji na ten temat, znajdziesz je w powyższym artykule)
- W punkcie 7. Lojalność kliknij przycisk tak:
- Opcjonalnie uzupełnij pozostałe pola na karcie klienta
- Kliknij przycisk dodaj klienta.
Włączanie Programu Lojalnościowego przez pracownika salonu - uprzednio dodany klient
- Przejdź do działu klienci
- Znajdź klienta, którego dane chcesz zmienić (możesz skorzystać z wyszukiwarki po lewej stronie)
- Kliknij imię i nazwisko klienta
- Z menu po lewej stronie wybierz opcję program lojalnościowy:
- Kliknij przycisk aktywuj program lojalnościowy:
Wskazówka: Możesz również włączyć Program Lojalnościowy istniejącemu klientowi poprzez edycję karty klienta i kliknięcie w punkcie 7. Lojalność przycisku tak. Więcej na temat edycji klienta znajdziesz w artykule Edycja klienta.