Co to jest tryb testowy Programu Lojalnościowego
Tryb testowy to funkcja Programu Lojalnościowego, która pozwala w bezpieczny sposób skonfigurować ten dodatek oraz zapoznać się z jego działaniem przed poinformowaniem klientów o możliwości przystąpienia do programu. W trybie testowym, działanie Programu Lojalnościowego jest dla klientów niewidoczne. Nie są informowani o przyznawanych punktach, a zdobyte punkty zostają wyzerowane w momencie przejścia na tryb komercyjny, czyli w chwili uruchomienia Programu Lojalnościowego. Dzięki temu możesz w dowolnym momencie zmienić ustawienia dodatku, np. ilość punktów naliczanych za daną aktywność.
Jak działa tryb testowy i czym różni się od trybu komercyjnego
Mechanizm działania trybu testowego jest taki sam, jak trybu komercyjnego - za zdefiniowane w ustawieniach dodatku aktywności, takie jak skuteczne polecanie salonu znajomym, klientom naliczane są punkty, które gromadzone są na ich koncie (> Więcej na ten temat). Różnica polega na tym, że klienci nie otrzymują wiadomości z informacją o naliczeniu punktów.
Po uruchomieniu Programu Lojalnościowego w trybie komercyjnym:
- klienci otrzymywać będą automatyczne wiadomości Programu Lojalnościowego (ustawienia te możesz skonfigurować w ustawieniach dodatku > Więcej na ten temat)
- w wiadomości mailowej klient zobaczy za jaką aktywność otrzymał punkty oraz jakie jest jego aktualne saldo
Tryb testowy a okres testowy
Tryb testowy to nie to samo co okres testowy. Tryb testowy to szczególny sposób działania dodatku Program Lojalnościowy, podczas gdy okres testowy to 14-dniowy okres próbny, w którym można za darmo korzystać z dodatku Program Lojalnościowy, przed podjęciem decyzji o jego zakupie. W czasie trwania darmowego okresu testowego można uruchomić tryb komercyjny, jednak wysoce wskazane jest wcześniejsze dokładne przetestowanie Programu Lojalnościowego w trybie testowym.