Po uruchomieniu i skonfigurowaniu dodatku, korzystanie z funkcji jakie oferuje odbywa się w dużej mierze automatycznie. Po wybraniu danej usługi podczas dodawania lub edycji wizyty, automatycznie wybrany zostaje i zarezerwowany na czas jej trwania przypisany do niej zasób. Aby jednak tak się stało, konieczne jest uruchomienie dodatku i przypisanie do niego usług.
Aby uruchomić i skonfigurować dodatek Zasoby należy:
- Włączyć dodatek Zasoby > Dowiedz się jak to zrobić
- Stworzyć listę dostępnych zasobów - urządzeń i pomieszczeń > Dowiedz się jak to zrobić
- Przypisać zasoby do istniejących usług: > z poziomu karty usługi, > z poziomu karty zasobu, lub > wiele usług naraz.
Skonfigurowanie dodatku według powyższych wskazówek pozwoli Ci:
- Usprawnić dodawanie wizyt w kalendarzu:
- Dodawać wizyty, automatycznie rezerwując zasoby potrzebne do wykonania usług
- Edytować wizyty, aby zmienić domyślnie przypisany zasób - Sprawnie zarządzać dostępnymi urządzeniami i pomieszczeniami:
- Określać dostępność zasobów (grafiki dostępności)
- Monitorować statystyki zasobów - czas pracy (wykorzystanie urządzeń i pomieszczeń), obroty
- Edytować i usuwać zasoby
- Określać zależności między powiązanymi zasobami - lub, oraz
- Dodawać, edytować i usuwać kategorie zasobów
- Zmieniać kolejność zasobów w kalendarzu
- Określać priorytety zasobów (kolejność w jakiej będą rezerwowane) Udostępnić poprzez rezerwację online wszystkich usług, łącznie z tymi które wymagają użycia danego urządzenia lub pomieszczenia.