Pobieranie przedpłat pomoże Ci zmniejszyć liczbę wizyt, które się nie odbyły ponieważ klient się nie stawił. Jednocześnie będziesz mieć pewność, że jeśli tak się zdarzy, Twój salon nie będzie narażony na straty wynikające z zarezerwowanej lecz zapomnianej wizyty. Przedpłata będzie więc dla klienta motywacją do stawienia się w umówionym terminie, a dla Ciebie wygodnym zabezpieczeniem finansowym.


Versum daje Ci możliwość wprowadzenia do systemu informacji o otrzymanych przedpłatach oraz pobierania przedpłat online. Aby zacząć korzystać z tej funkcjonalności, musisz najpierw ją aktywować. > Jak aktywować przedpłaty.


Jak to działa?


Po aktywacji przedpłat, w dziale ustawienia pojawi się możliwość określenia domyślnej kwoty przedpłaty dla wszystkich usług z Twojej oferty. Możesz również włączyć przedpłaty tylko dla niektórych usług i ustawić kwotę dla każdej usługi indywidualnie. Przedpłata będzie od tej pory wymagana przy dodawaniu wizyty w kalendarzu. Jeśli dodatkowo włączysz funkcję Moment Pay, a Twój salon ma aktywną wizytówkę na portalu Moment.pl, przedpłata będzie również wymagana w procesie rezerwacji online. Klienci będą mogli wpłacić wymaganą kwotę wygodnie kartą, BLIKIEM lub szybkim przelewem. Brak wpłaty na czas może spowodować automatyczne odwołanie wizyty.


Dlaczego warto?


Uruchomienie funkcji przedpłat pomoże Ci uporać się z problemem zapomnianych wizyt. Jeśli rezerwacja usługi będzie wymagała wpłacenia części lub całości kwoty, ryzyko, że klient nie przyjdzie na umówioną wizytę znacznie się zmniejszy. Jeśli włączysz również system płatności online Moment Pay, wpłacenie przedpłaty nie będzie stanowiło dla klientów problemu - będą mogli zrobić to przez internet, w dogodnym dla siebie czasie i miejscu.


Zobacz również:

> Jak aktywować przedpłaty

> Czym jest i jak działa Moment Pay

> Jak aktywować Moment Pay